هدیه سیاسی کریسمس «ران‎درمر» به مقامات آمریکایی

سفیر رژیم صهیونیستی در واشینگتن، کالاهایی را از تولیدات شهرک‌های غیرقانونی در کرانه باختری، به مقامات آمریکایی هدیه کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه،سفیر رژیم صهیونیستی در واشینگتن هدیه هایی را از تولیدات شهرک های صهیونیستی برای مقامات آمریکایی ارسال کرد. 

 ران درمر، سفیر  رژیم صهیونیستی در واشینگتن، از تولیدات محصولات شهرک های احداث شده در کرانه باختری هدیه کریسمس برای مقامات آمریکایی ارسال کرد. 

وی با این اقدام خود دولت آمریکا و تلاش جنبش تحریم کالاهای تولید شده در شهرک ها را به چالش کشید. 

درمر تاکید کرد این تصمیم را در واکنش به جنبش تحریم کالاهای شهرک ها اتخاذ کرده است. 

سفیر رژیم صهیونیستی در واشینگتن در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی توییتر، تصاویری را از جعبه های روغن زیتون و مشروبات الکلی پخش کرد که بر روی آنها نوشته شده است: «ساخت یهودا و سامریه(کرانه باختری).» 

یوسف منیر، مدیر پویش پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی در آمریکا، گفت: «این اقدام سفیر اسرائیل به نفع جنبش تحریم خواهد بود، زیرا اسرائیل همواره با انگیزه اقتصادی با این جنبش مخالفت می کرد، اما این اقدام سفیر اسرائیل ثابت می کند این مسئله کاملا سیاسی است.» 

درمر جنبش تحریم کالاهای شهرک ها را تلاش برای گرفتن مشروعیت از تنها دموکراسی حاکم در منطقه توصیف کرد. 

دولت آمریکا شهرک های صهیونیست‌نشین را مناطق اشغالی می داند، اما آمارها نشان می دهد سازمان های غیردولتی آمریکا در پنج سال گذشته حدود 220 میلیون دلار به شهرک سازی کمک کرده اند. 

نمایندگی سازمان آزادی بخش فلسطین در واشینگتن به طور رسمی به این اقدام سفیر اسرائیل اعتراض کرد و خواستار بازگرداندن هدایای سفیر اسرائیل شد. 

سفارت اسرائیل از توضیح درباره این مسئله که آیا این هدایا برای کاخ سفید و شخص باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، هم ارسال شده است یا خیر، خودداری کرد. 


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۴ دی ۱۳۹۴
سلام،اینهاهمش بازی های سیاسی است که اسرائیل وآمریکا بامردم دنیاانجام میدهند مرگ برآمریکاواسراییل
آخرین اخبار