بندرعباس؛

آغاز برنامه های هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی

برنامه های هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی هرمزگان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان "دولت و ملت همدل و همزبان ؛ ایمنی ایران اسلامی" را شعار این هفته عنوان کرد.

علیرضا صفا ایسینی گفت: غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی مرتبط با مدیریت بحران، مانور اطفا حریق در صنایع غرب بندرعباس، مانور اطفا حریق در عرصه های طبیعی و ساختمان های بلند مرتبه، واگذاری اقلام امداد و نجات به شهرداری بندرعباس، از جمله برنامه های این هفته است.

وی افزود: واگذاری جایگاه سیار سوخت به شرکت پخش فرآورده های نفتی و ۳ نانوایی سیار به سازمان صنعت، معدن و تجارت، افتتاح سالن چند منظوره مدیریت بحران در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس برای امداد رسانی در مواقع بحرانی هم از دیگر برنامه ها است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: ۱۴ کارگروه شامل امداد و نجات، آب و فاضلاب، آموزش و اطلاع رسانی، تامین مسکن، بهداشت و درمان، مخاطرات زیست محیطی، فناوری اطلاعات، تامین سوخت، خشکسالی، زلزله و لغزش لایه های زمین و شریان های حیاتی و بلایای جوی و طوفان، حمل و نقل، تشکل های مردم نهاد و امنیتی و انتظامات برای اجرای برنامه ها تشکیل شده است.

۳۰ آذر تا ۲۵ دی به عنوان هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.