یاسوج ؛

برگزاری مانور اطفای حریق در تصفیه‌خانه فاضلاب یاسوج

به همت آبفای کهگیلویه و بویراحمد، مانور اطفای حریق در تصفیه‌خانه فاضلاب یاسوج برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ همزمان با هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی مانور بزرگ اطفاء حریق در تصفیه‌خانه فاضلاب شهر یاسوج برگزار شد.

سید علی لدنی‌نژاد مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه با بیان اینکه این مانور با مشارکت مدیریت بحران استانداری، شرکت توزیع نیروی برق، اورژانس 115، آتش‌نشانی و شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، افزود : بر اساس سناریوی تعیین شده و پس از تماس رئیس امور آبفای شهر یاسوج مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در انبار تصفیه‌خانه فاضلاب شهر یاسوج، کمیته بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان تشکیل و هماهنگی‌های لازم برای  مدیریت بحران و اطفاء حریق انجام شد.

وی از قطع برق ورودی به تصفیه‌خانه و راه‌اندازی ژنراتور اضطراری تصفیه‌خانه به عنوان یکی دیگر از محورهای اصلی این مانور یاد کرد و گفت: ترمیم خط انتقال، کنترل کامل آتش‌سوزی و انتقال مصدومین به مراکز درمانی از دیگر محورهای این مانور بود.

لدنی‌نژاد با اشاره به اینکه این مانور به خوبی و با موفقیت به انجام رسید اظهار کرد: با هماهنگی مطلوبی که بین دستگاه‌های حاضر در این مانور به وجود آمد مانور با موفقیت انجام شد.

وی با بیان اینکه اجرای این مانور نقش به‌سزایی در افزایش آمادگی شرکت آب و فاضلاب در مواجهه با مواقع بحران و بروز اتفاقات دارد، تصریح کرد: این چنین برنامه‌هایی همواره در دستور کار آبفا قرار دارد.

وی نقش رسانه‌ها را در این میان بارز دانست و افزود: در همه حال به کمک رسانه‌ها نیازمندیم.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.