یاسوج ؛

استقرار 35 پایگاه شهری و جاده‌ای اورژانس در محورهای پرتردد کهگیلویه و بویراحمد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از استقرار 35 پایگاه شهری و جاده‌ای اورژانس در محورهای پرتردد و برف‌گیر استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛جلال پوران‌فرد افزود : تاکنون از سوی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در راستای خدمت‌رسانی به مردم در فصل زمستان تدابیر لازم اندیشیده شده و در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گفت: در طول سال مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در قالب سه طرح امداد زمستانی،‌ نوروزی و تابستانی خدمات امدادی به مردم ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه طرح امداد زمستانی در استان از 23 آذرماه امسال آغاز شد، افزود: این طرح تا 23 اسفندماه امسال ادامه و جاده‌های برف‌گیر، محورهای پرتردد و مناطق صعب‌العبور کهگیلویه و بویراحمد را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

این مسئول ایمن‌سازی تردد، امدادرسانی سریع به مصدومان و حادثه‌دیدگان احتمالی حوادث ترافیکی و کاهش تلفات جاده‌ای را از مهم‌ترین دلایل اجرای طرح زمستانی در استان دانست و گفت: هلال‌احمر، گروه‌های راهداری و آتش‌نشانی و پلیس راه با همکاری هم کار امداد‌رسانی به حادثه‌دیدگان را انجام می‌دهند.

وی از آمادگی کامل مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در فصل زمستان و استقرار 250 نیروی عملیاتی و پشتیبانی، 35 پایگاه شهری و جاده‌ای، 42 آمبولانس مجهز به تجهیزات پزشکی و امدادی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی در این محورها خبر داد.

رئیس مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد بر سالم بودن زنجیر چرخ و سیستم گرمایشی خودرو اطمینان یافته، لباس گرم و غذای کافی از سوی مسافران و رانندگان در هنگام عبور از مناطق برف‌گیر تأکید کرد.

وی با بیان اینکه اورژانس همیشه آماده امدادرسانی به هم‌استانی‌ها است، خاطرنشان کرد: مسافران در صورت نیاز به کمک‌های درمانی، با حفظ خونسردی با شماره تلفن 115 تماس بگیرند.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.