اصفهان؛

200 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می شود

درصورتی که دولت به تعهدات خود عمل نماید در سال جاری 200 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان وحومه اظهارکرد: بازسازی اتوبوس های فرسوده، خرید اتوبوس های جدید؛ اسقاط اتوبوس های فرسوده ، واگذاری ناوگان اتوبوسرانی به بخش خصوصی به صورت هوشمند و موثر، استفاده از توان بخش خصوصی با هدف افزایش کیفیت خدمات و کاهش هزینه های اتوبوس وپرسنل، استاندارد سازی فعالیت ها و طراحی، شاخص های عملکردی اتوبوسرانی در فرایند های مختلف است.

محمدعلیاحمدیافزود: جایگزین نمودن اتوبوس های جدید در برنامه 4 ساله و کاهش عمر ناوگان اتوبوسرانی اصفهان از 9سال به 5 سالنیزازدیگربرنامههاییاست که باید به مرحله اجرا برسد که این برنامه از سال 94 شروع شده است و تاسال97 به پایان می رسد.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: سیستم حمل و نقل هوشمند، سیستم پرداخت الکترونیک AFC سیستم مدیریت مکانیزه ناوگان AVL از چشم اندازهای این حوزه است.

احمدی افزود: بازنگری و مهندسی مجدد فرایندهای موجود در شرکت اتوبوسرانی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته که در این راستا معایب مورد بازنگری و تبدیل به فرایند های مناسب می شوند.وی با اشاره به خصوصی سازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: در زمینه خصوصی سازی نیز تاکنون 29درصد ناوگان به صورت شرکتی به بخش خصوصی واگذار شده استکهتا آخر سال و براساس برنامه باید 50 درصد شرکت اتوبوسرانی به بخش خصوصی واگذار شود و تا پایان سال 95 بایستی حداقل 60درصد ناوگان اتوبوسرانی خصوصی سازی شود.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه اصفهان از فرایند برنامه خصوصی سازی نسبت به دیگرشهرها عقب مانده است تاکید کرد: امیداست با سبک جدیدوبااستفاده از تجربیات شهرهای مختلف بتوانیم برنامه خصوصی سازی را در اصفهان محقق کنیم.

احمدی تصریح کرد: در حال حاضر700 نفر کار کارشناسی و جلسات مختلف برای اجرای طرح خصوصی سازی در شرکت اتوبوسرانی صورت گرفته است که در این زمینه نیز کتابچه ای مدون گردیده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.