تسلیم رونوشت استوارنامه سفیر جدید کامبوج در تهران به قائم مقام وزارت خارجه

سفیر جدید کامبوج در تهران رونوشت استوارنامه خود را به قائم مقام وزارت خارجه تسلیم کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "پیچکیون پانها" سفیر جدید کامبوج در تهران ( مقیم در دهلی نو ) در دیدار با مرتضی سرمدی قائم مقام وزارت امورخارجه کشورمان رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وی کرد.
 
سرمدی در این دیدار گفت: همکاری با کشورهای مختلف جهان خصوصا توسعه و ارتقاء مناسبات در زمینه های  مختلف با کشورهای قاره کهن آسیا و نیز اتحادیه همکاری های شرق آسیا ( آ. سه .آن ) و کشف ظرفیت های نوین از جمله رویکرد جمهوری اسلامی ایران می باشد . خوشبختانه ماموریت شما تقریبا همزمان با لغو تحریم های تحمیل شده بین المللی آغاز شده و لذا محیط مناسبی برای گسترش همکاری فی مابین مهیا می باشد . سرمدی اظهار امیدواری نمود نمایندگی کامبوج در تهران هر چه زودتر تاسیس گردد.
 
پانها در این دیدار با اشاره به تماس با نخست وزیر قبل از عزیمت به تهران گفت : تحکیم و توسعه مناسبات با کشورهای غرب کامبوج از جمله جمهوری اسلامی ایران مورد تاکید قرار گرفته است. وی همکاری در بخش های انرژی، گردشگری، و سرمایه گذاری در حوزه های مورد علاقه را خواستار و تصریح نمود سفر رسمی مقامات دو کشور و نیز تماس های مردمی ، می تواند در هموار نمودن مسیر پیش رو موثر باشد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار