قم؛

قهرمانی رزمی کاران قمی در مسابقات کیک بوکسینگ کشور

رییس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: رزمی کاران قمی ۳ مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور را به دست آوردند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رقابت های کیک بوکسینگ سبک نیو فول کنتانک قهرمانی مردان کشور روز گذشته در تهران  به کار خود پایان داد.

محمد زاده رییس هیئت ورزش های رزمی استان قم بیان کرد: این مسابقات که در ورزشگاه شهید حیدرنیای تهران برگزار شد تیم کیک بوکسینگ قم توانست ۳ مدال طلا و یک مدال برنز در رده‌های مختلف سنی به دست آورد.

وی افزود: در این رقابت‌ها که در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام رسید ۲۵۰ ورزشکار سبک نیوفول کنتاک کیک بوکسینگ در آن حضور داشتند، رزمی کاران قمی علاوه بر کسب ۴ مدال، جام اخلاق این مسابقات را از آن خود کردند.

محمدزاده بیان داشت: نخستین مدال طلای تیم رزمی قم در رده سنی نوجوانان به دست آمد و علیرضا اختیاری صاحب نشان طلا شد و همین ورزشکار در پایان مسابقات رده سنی نوجوانان عنوان فنی‌ترین ورزشکار این مسابقات را از آن خود کرد، دومین مدال طلای قم در رده سنی جوانان توسط مصطفی معروف خانی و علی اصغر کربلایی برسکوی سوم قرار گرفت و برنز گرفت.

وی تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان آرمین کونانی نماینده استان قم صاحب نشان طلا شد تا سومین مدال طلای تیم فول کنتاکت سبک نیو فول کنتاکت قم به دست آید.

در پایان افزود: مسعود میرزا‌ زاده در سمت مربی و و سرپرست تیم رزمی کاران سبک نیو فول کنتاک کیک بوکسینگ قم در این دوره از مسابقات برعهده داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
تبریک میگم اقامصطفی پیروز باشی