اردبیل؛

آغاز مسابقات آزاد کیک‌بوکسینگ در اردبیل

همزمان با هفته گرامیداشت بسیج مسابقات تاپ آزاد کیک‌بوکسینگ قهرمانی استان اردبیل آغاز شد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، در مراسم آغازین این رقابت‌ها که پیش از ظهر امروز انجام شد، رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل اظهار داشت: ما در پاسداشت هفته بسیج این رقابت‌ها را در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در اوزان 45 تا 85 کیلوگرم برگزار می‌کنیم تا از بین نفرات شرکت ‌کننده بهترین ورزشکاران برگزیده و راهی مسابقات کشوری شوند.

اسلام عبدی تصریح کرد: در این رقابت‌ها که از شهرستان‌های مختلف رزمی‌کاران حضور پیدا کردند تا عصر امروز بیش از 100 رزمی‌کار به رقابت با هم می‌پردازند تا به تیم‌ها و نفرات برتر در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان بتوانیم جوایز و لوح‌های قهرمانی را اهدا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این رقابت‌ها مقدمه‌ای برای حضور تیم ورزشی کیک‌بوکسینگ ما برای حضور در رقابت‌های کشوری است که قطعاً سعی و تلاش ما بر این است تا بهترین نفرات و شایسته‌ترین آنها انتخاب شوند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان با قدردانی از مشارکت خوب سازمان فرهنگی، ‌ورزشی شهرداری اردبیل در برگزاری این رقابت‌ها افزود: امیدواریم حضور گرم تماشاگران بتواند فضای این رقابت‌ها را گرم، نفس‌گیر و پرهیجان کند که قطعاً این مسابقات زمینه‌ای فراهم می‌آید تا ورزش رزمی در استان اردبیل به ویژه کیک‌بوکسینگ توسعه پیدا کند.

عبدی گفت: تلاش و کوشش ما بر این است تا با یک حرکت جدی بتوانیم رشته‌های رزمی را مورد حمایت قرار دهیم که در این باب از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در پیشبرد بهتر امور بهره برده و استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلادمعصومی
۱۴:۰۴ ۲۸ دی ۱۳۹۳
عالی