قزوين؛

تعطیلی حوزه‌ های علمیه در قزوین

به مناسبت کشتار وحشیانه مردم مظلوم کشور نیجریه از سوی ارتش این کشور حوزه‌ های علمیه قزوین همزمان با سراسر کشور تعطیل شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛ طلاب مدارس حوزه‌ های علمیه استان قزوین همزمان با سراسر کشور دروس خود را تعطیل و در تجمع اعتراض‌آمیز نفرت و انزجار خود را اعلام کردند.


مدیر حوزه علمیه استان قزوین در این تجمع ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ و وحشیانه گفت: مبارزه با خط حق و حقیقت از جانب استکبار جهانی یکی از موضوعات دردآور برای آن‌ها به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام علی عباسی افزود: عالم مجاهد و فرهیخته و مبارز، شیخ ابراهیم زکزاکی در حسینیه خود تفکر امام خمینی (ره) و شیعه را در آنجا برای آحاد مردم تشریح کردند که این مقبول دولت نیجریه نبود و همانگونه که ناظر هستیم این عالم و همسر وی را به شدت مجروح کردند.

وی افزود: هدف استکبار جهانی، آمریکا، اسرائیل و دیگر ایادی آن‌ها در منطقه این است که نور الهی را خاموش کرده و حزب‌الله را سرکوب کنند و حتی فرماندهان حزب‌الله را در لیست ترور خود قرار داده‌اند.

 در پایان این مراسم قطعنامه‌ای از سوی طلاب علمیه قزوین صادر و این اقدام ناجوانمردانه و وحشیانه را محکوم کردند.انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.