داماد آیت‌الله مهدوی کنی داوطلب نمایندگی مجلس شد

ابراهیم انصاریان داماد مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی داوطلب نمایندگی مجلس شد.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم انصاریان داماد مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی با حضور در فرمانداری تهران داوطلب نمایندگی مجلس شد.

وی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرد در ابتدا با برخورداری از مولفه موثربودن و کارایی‌داشتن در انتخابات شرکت می‌کند تا به قانونگذاری و نظارت بر دستگاهها کمک کند.

انصاریان در ادامه افزود: ثبت‌نام برای همه امکان‌پذیر است و به لحاظ شرعی تکلیفی برای کسانی است که می‌خواهند در این عرصه فعالیت کنند.

مسئول دفتر سابق مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در لیست خاصی حضور دارید یا به صورت مستقل وارد خواهید شد، گفت: در جریان اصولگرایی لیستی بسته نشده است لذا باید ثبت‌نام‌ها انجام و پس از تائید صلاحیت‌ها لیست‌ها بسته شوند که قطعا برحسب امتیاز افراد در لیست قرار خواهند گرفت.

انصاریان در رابطه با تعامل با اصولگرایان نیز بیان کرد: با اصولگرایان تعامل خواهم داشت و اگر افرادی بهتر از بنده باشند، خواهم پذیرفت.

وی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی دو کار عمده دارد که یکی بحث نظارت و دیگری بحث قانونگذاری است، از این رو در بحث قانونگذاری هرچقدر قانون جامعتر باشد، نیازهای مردم و جامعه بهتر برطرف می‌شود.

مسئول دفتر سابق مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی در پایان خاطرنشان کرد: تعامل داشتن برای حرکت اجرایی دولت بستگی به تلاش نمایندگان در تدوین قوانین و تصویب لوایح است و البته امکان تعامل برای همه مجالس و دولت‌ها باید وجود داشته باشد و امیدوارم مجلس آینده اصولگرا باشد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.