آیت الله هاشمی رفسنجانی:

مجلس خبرگان ستون خیمه انقلاب اسلامی است/ خبرگان مناسب‌ترین فرد را به عنوان رهبر انتخاب کرد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجلس خبرگان ستون خیمه انقلاب اسلامی است.

ملت ما برای رقم زدن سرنوشت سال‌های آینده آماده می‌‌شوند
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از ثبت‌نام در انتخابات خبرگان رهبری در وزارت کشور در جمع خبرنگاران، گفت:  این روزها روزهای بسیار مهمی است که ملت برای رقم زدن سرنوشت سال های آینده با توجه به شرایط پس از برجام آماده می‌شوند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: می‌دانید که هر دو مجلس در سعادت کشور می‌توانند نقش بسیار مهمی را ایفا کنند و بستگی به رای ملت ما دارد که هر چه بخواهند روی برگه‌ها خواهند نوشت.

آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: مسئولیت بزرگ به عهده کسانی خواهد بود که مردم آنها را امین خودشان در نظر می‌گیرند و به آنها رای می‌دهند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه محور، اساس، ستون و خیمه انقلاب اسلامی و ملت ایران در اختیار مجلس خبرگان است، تصریح کرد: این مجلس در دوره‌های گذشته به خوبی عمل کرده و مناسب‌ترین فردی که پس از حضرت امام خمینی(ره) مجلس خبرگان او را انتخاب کرد هنوز بحمدالله کار خود را با طراوت و شادابی و احساس مسئولیت انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی به صورت روزانه در سرنوشت ما موثر است، اظهار داشت: نمایندگان مجلس با قانونگذاری‌هایی که انجام می‌دهند سرنوشت ما را تعیین می‌کنند بنابراین افراد شایسته‌ای را باید برای این کار انتخاب شوند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: بر همگان روشن است که سال‌های آینده با توجه به وضعی که در منطقه وجود دارد،‌ سال‌های بسیار مهمی در تاریخ ما خواهند بود، ما در این شرایط امنیت داریم و از ملت هوشیارمان که به اشرار میدان نمی دهند تادر کشور فتنه برپا کنند، قدردانی می کنیم.

وی اضافه کرد: از نیروهای امنیتی ، نظامی، اطلاعاتی که مواظب تحرکات افراد ناباب هستند نیز صمیمانه تشکر می‌کنیم و با اتکا به رای مردم هر کس که انتخاب شد می‌تواند به نیابت از آنها تصمیم بگیرد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: امانت بزرگی که مردم به نامزدهای موفق می‌سپرند، ایجاب می‌کند که وظیفه‌شناس و حقیقت‌بین باشند.

وی تصریح کرد: خداوند با لطف خود این انقلاب را بدست مردم داد و تا به حال نیز آن را حفظ کرده است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: خیلی از انقلاب‌ها دچار مشکل شده‌اند ولی انقلاب ما راه خود را ادامه می‌دهد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در پایان سخنان خود از اهالی رسانه قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در راستای حقیقت و واقعیت مسئولیت خود را انجام دهیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.