سنندج؛

حضور کاراته‌کاران دختر کردستانی در سوپر لیگ

کاراته‌کاران دختر کردستانی از چهارم دی ماه در رقابت‌های سوپر لیگ باشگاه‌های کشور شرکت می کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ هفته نخست سوپر لیگ کاراته بانوان، روز جمعهچهارم دی ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می شود.

فصل جدید سوپر لیگ کاراته بانوان در حالی از روز جمعه در سالن مرکز آموزش شهید کبکانیان تهران آغاز می شود که 16 تیم حاضر در این رقابت ها در 2 گروه 8 تیمی به روی تاتامی خواهند رفت.

دختران کاراته‌کا در فصل جاری تحت عنوان هیات کردستان با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان حضور خواهند یافت و در گروه یک با تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، باشگاه بنیامین، هیات کاراته اصفهان، باشگاه مقاومت، مولدینگ گیلان، باشگاه وحدت و باشگاه نصیری هم گروه هستند.

نماینده استان کردستان در این رقابت‌ها در بخش کاتای انفرادی با ترکیب بهاره حسینی و ثنا علی محمدزاده به میدان می رود.

در بخش کمیته در وزن 50 کیلوگرم اوین ساعد موچشی و الناز رحیمی، 55 کیلوگرم شیلان مردانی و غزال ملائی، 61 کیلوگرم شیدا حیدریان و شادی شریعتی زاده، 68 کیلوگرم سمیه سفری، 68+ مونا حسینی، وزن آزاد صدیقه صادقی و سیران ساعدی در این رقابت ها با تیم های شرکت کننده به مبارزه می پردازند.

ساحل سلامیه، سمیه شهسواری و سروه محمودی از استان کردستان نیز در بخش کاتای تیمی با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

نگار حسینی و مهین احمدی در جایگاه مربی و نینا احمدی به عنوان سرپرست تیم هیأت کاراته استان کردستان را در این رقابت‌ها هدایت و همراهی می کنند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.