مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی با بیان اینکه 1140 واحد تولیدی به بهره برداری رسیده در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان وجود دارد از اشتغال بیش از 22 هزار نفر در این واحدهای تولیدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ مسعود مهدیزاده مقدم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از 1800 قرارداد واگذاری زمین توسط این شرکت منعقد شده است، گفت: براساس این تعداد قرارداد 604 هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 35 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد، تصریح کرد: از این میان 21 شهرک صنعتی ، 13 ناحیه صنعتی و 1 منطقه ویژه اقتصادی می باشد که 18 شهرک و 4 ناحیه صنعتی در حال بهره برداری می باشند.

مهدیزاده در ادامه افزود: 4 شهرک صنعتی استان در منطقه آزاد تجاری ماکو قرار گرفته اند که می توانند از مزایای مناطق آزاد برخوردار شوند و همچنین شهرک کانی غیر فلزی خوی تنها شهرک تخصصی استان محسوب می شود که از موقیعت خاص و پتانسیل بالایی نیز برخوردار است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در حال حاضر 8 تصفیه خانه فاضلاب در سطح شهرکها و نواحی صنعتی به بهره برداری رسیده است و 2 تصفیه خانه فاضلاب نیز در حال طراحی است، افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته امیدواریم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 3 ارومیه نیز در سالجاری به بهره برداری برسد.

مهدیزاده در ادامه تصریح کرد: 7 خودروی آتش نشانی نیز در شرکت شهرک های صنعتی تهیه و جهت بهره برداری در اختیار شرکتهای خدماتی شهرکهای صنعتی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.