مشهد؛

پیکر شاعر "با نوای کاروان" در مشهد تشییع شد

پیکر پاک شاعر دفاع مقدس، قاسمعلی اسفندیاری، صبح امروز با حضور شاعران و مسئولین شهر در پایتخت معنوی ایران تشییع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، پیکر پاک قاسمعلی اسفندیاری، شاعر دفاع قدس و جانباز هشت سال جنگ تحمیلی، صبح امروز (چهارشنبه)، دوم دی ماه از حسینیه پیروان دین نبوی با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهدا و ایثارگران، اعضای شورای اسلامی مشهد، بسیجیان، طلاب و اقشار مختلف مردم تشییع شد.

قاسمعلی اسفندیاری کلائی جانباز، مداح و شاعر اهل بیت(ع) و دفاع مقدس شب گذشته در ٦٣ سالگی و پس از تحمل سختیهای ناشی از مجروحیت جنگ تحمیلی، جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار یاران شهیدش شتافت.

بر اساس این گزارش این شاعر و جانباز دفاع مقدس را بسیاری با شعرهایی مانند «من مسلمانم، اهل قرآنم» و «پدرم یار تفنگه، پدرم رفته بجنگه» می‌شناسند و بسیاری از شعرهایش سرودهای خاطره انگیز دفاع مقدس از زبان کویتی‌پور و حاج صادق آهنگران شده بود.

معروفترین سروده این شاعر دفاع مقدس را می توان شعر 'با نوای کاروان' دانست که با اجرای حاج صادق آهنگران به یادگار مانده است.

در این مراسم معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان خراسان رضوی و شاعران استانی حضور داشتند .


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.