گروه تروریستی داعش به مردم موصل درباره عواقب برگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه الحیات چاپ لندن،  گروه تروریستی داعش با انتشار اعلامیه‌هایی در پایگاه‌های اینترنتی خود، به مردم موصل هشدار داد هر شخصی در مراسم جشن میلاد پیامبر اسلام شرکت کند مجازات خواهد شد. داعش جشن‌های میلاد را تقلید از مسیحیان می‌داند و آن‌ را حرام اعلام کرده است. 

این گروه تروریستی از ژوئن گذشته که بر موصل تسلط یافت، انفجار ضریح و مقبره‌های مقدس را آغاز کرد و اجازه نداد در مناسبت‌های دینی مراسمی برگزار شود،  زیرا آن را بدعت در اسلام می داند. داعش همچنین زیارت قبور را در اعیاد ممنوع اعلام کرد.

گروه تکفیری-صهیونیستی داعش در این اعلامیه‌ها،  افراد را از برگزاری جشن میلاد پیامبر برحذر داشت و از مسلمانان خواست از مسیحیان به گفته آن‌ها «گمراه و مورد خشم و غضب خدا» تقلید نکنند. این گروه تروریستی همچنین تهدید کرد هر کس این امر را نقض کند تازیانه خواهد خورد و جرایم مالی نیز باید بپردازد.
گروه تروریستی داعش در اعلامیه هایش از آیات قرآن و احادیث نبوی استفاده کرده است. در پایان اعلامیه‌ها نیز آمده است: دستهایتان را دراز کنید و با (ابوبکر) بغدادی بیعت کنید.




انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۴ دی ۱۳۹۴
خاک عالم بر سر داعش
آخرین اخبار