کارگاه برجام و توضیح یک منبع آگاه

پس از انتشار خبرهایی درباره دریافت هزینه از کارگاه برجام، یک منبع آگاه در مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امور خارجه توضیحاتی ارئه داد.

کارگاه برجام و توضیح یک منبع آگاهبه گزارش حوزه سیاسیت خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه پیش از این اعلام کرده بود روز سه شنبه کارگاهی یک روزه با عنوان « کارگاه آموزشی عمومی شناخت برجام و تحلیل پیامدهای آن» برگزار کرد که هزینه آن120 هزار تومان اعلام شده بود.

دریافت هزینه بابت این کارگاه خبرها و نقدهایی را در رسانه ها و فضای مجازی به همراه داشت.

اکنون یک منبع اگاه در مرکز اموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امور خارجه در خصوص برخی اخبار منتشره راجع به دریافت هزینه از شرکت کنندگان در این کارگاه می گوید: این دوره یکی از ده ها دوره ای است که دانشکده روابط بین الملل با رویکردی علمی و آکادمیک طی دو سال اخیر برگزار کرده و با استقبال گسترده جامعه علمی و مدیریتی و دانش پژوهان دانشگاه های کشور مواجه شده است.

این منبع افزود: شهریه ای که بابت این گونه کارگاه های آموزشی از متقاضیان اخذ می شود مربوط به هزینه های برگزاری کارگاه (اعم از خدمات سالن، پذیرایی و صدور گواهی حضور) است و با توجه به اهداف علمی و آموزشی دوره، قصد انتفاعی برای اساتید محترم سخنران که دعوت دانشکده روابط بین الملل را اجابت کرده اند و برای دانشکده روابط الملل در میان نبوده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار