علمی:

کیفیت لیگ امسال بالاست/همه ملی پوشان در لیگ جودو حاضر هستند

رئیس سازمان لیگ جودو از کیفیت این مسابقات ابراز رضایت کرد.

غلامحسین علمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات فصل جدید لیگ جودو اظهار داشت: امروز لیگ برتر جودوی کشور کار خود را آغاز کرد و همچنین شاهد برگزاری هفته دوم رقابت های لیگ دسته یک هستیم.
در مسابقات لیگ برتر 140 ورزشکار در قالب 8 تیم شرکت می کنند، در روز آغازین این فصل هر تیم 3 بازی انجام داد.

وی در ارتباط با سطح مسابقات و حضور ملی پوشان گفت: خوشبختانه سطح رقابت های لیگ برتر هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی بالاست و نکته مهم این که ملی پوشان نخست ما در تیم هایی مثل ثامن الحجج و قوامین حضور دارند و نفرات دوم و سوم تیم ملی هم در تیم های دیگر پخش شده اند.

در مجموع می توان گفت کسی از رقابت های لیگ برتر جودو جا نمانده و همه مدعیان حضور دارند. در این دوره از مسابقات تیم های خوبی شرکت کرده اند و شاهد رقابت های جذابی هستیم.

علمی در خصوص نیاز سازمان لیگ به کمک اهالی ورزش افزود: هرکس که صدای مرا می شنود بیاید و به ما کمک کند تا در راه سلامت جامعه قدم برداریم. تلاش ما می تواند منجر به افزایش انگیزه جوانان و قدرت تیم ها بشود. لیگ جودو برای ما سود چندجانبه دارد و با اهداف مختلفی برگزار می شود. ارتقای سطح دانش مربیان، بالا رفتن آمادگی ورزشکاران، کمک به بهبود امور برگزاری در فدراسیون و نهایتا تأمین منابع مالی برای ورزشکاران که انگیزه آنها را بالاتر می برد، تعدادی از نتایجی است که لیگ جودو می تواند به ارمغان بیاورد.
 
رئیس سازمان لیگ درباره هفته های آتی لیگ جودو خاطرنشان کرد: هفته دوم رقابت ها در روز 17 دی ماه و هفته سوم هم روز 1 بهمن ماه برگزار خواهد شد و در نهایت در 13 اسفند ماه اختتامیه لیگ را برگزار خواهیم کرد.

تلاش ما این است که با انجام سه یا چهار بازی در هر روز، طوری که ورزشکاران دچار خستگی نشوند، به کیفیت مسابقات بیفزاییم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار