تخم‌مرغ‌هایی که 35 سال به طول زندگی‌تان اضافه می‌کنند! + تصاویر

هرسال جمعیت بسیار زیادی به دنبال تخم‌مرغ‌های پخته‌ی سیاه و عجیب به اُواکودانی می‌آیند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، «اُواکودانی» که به آن «دره‌ی جوشان بزرگ» نیز گفته می‌شود، درواقع یک دهانه‌ی آتش‌فشانی بزرگ است که حدود 3000 سال پیش در اثر فوران‌های کوه هاکون به وجود آمد. این انفجار آن‌قدر قدرتمند بود که هنوز علاوه بر دریاچه‌های آب جوشان، حفره‌های عظیمی وجود دارند که از آن‌ها بخار و دودهای آتش‌فشانی دی‌اکسید گوگرد و سولفید هیدروژن خارج می‌شود. به نظر می‌رسد که این منطقه، مکان مناسبی برای جهانگردان نباشد اما هرسال جمعیت بسیار زیادی به دنبال تخم‌مرغ‌های پخته‌ی سیاه و عجیب به اُواکودانی می‌آیند.

ماجرای تخم‌مرغ‌های سیاه ژاپنی + تصاویر

این تخم‌مرغ‌ها که در زبان محلی «کورُ-تاماگو» نام دارد، ظاهری ماورای زمینی دارند اما درواقع آن‌ها چیزی جز تخم‌مرغ معمولی نیستند. رنگ سیاه عجیبشان در اثر جوشانده شدن در دریاچه‌های آب داغ و غنی از گوگرد اطراف هاکونِ ژاپن ایجادشده است. گوگرد درون آب در واکنش به پوسته تخم‌مرغ آن را سیاه کرده و طعم و رنگ مواد درون تخم‌مرغ را نیز تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

ماجرای تخم‌مرغ‌های سیاه ژاپنی + تصاویر

طبق افسانه‌های محلی خوردن یک تخم‌مرغ جوشیده شده در آب‌های اُواکودانی طول عمر انسان را تا 7 سال بیشتر می‌کند. هر بسته‌ی 5 تایی آن 500 یِن قیمت دارد بنابراین با خوردن آن سریعاً 35 سال به طول زندگی‌تان اضافه می‌شود!!

ماجرای تخم‌مرغ‌های سیاه ژاپنی + تصاویر


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۵ دی ۱۳۹۴
شما یا نمی دونی آب تنی به چی می گن . یا نمی دونی گوگرد چیه !!
اول صبح کی روزش رو با بوی گند گوگرد و تخم مرغ گندیده توی لجناب خراب می کنه ؟!
به درد همین دوستان هان می خوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۵ دی ۱۳۹۴
وای چه رویایی و بکره، فکر کن صبح بلند شی و تخم مرغ صبحونت رو توی یه دریاچه آب داغ طبیعی آب پز کنی که غنی شده با گوگرد هم باشه!! از این بهتر هم مگه می شه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۵ دی ۱۳۹۴
تو چه کشوری قرار داره؟ خیلی دلچسب و جالب بود. یعنی خاصیت اونها دو برابر می شه و گوگرد بدن رو تأمین می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۵ دی ۱۳۹۴
بیشترین خرافات و اینگونه مزخرفات از آسیای شرق و جنوبشرقی و بویژه نژاد زرد صادر میشه.خرافاتی از این دست ارزش انتشار نداره
آخرین اخبار