اتوبوس، مهمان ناخوانده یک ساختمان مسکونی + تصاویر

سرویس خدمات آمبولانس شرق انگلستان اعلام کرد به وضعیت 13 مجروحِ این حادثه رسیدگی شد و 7 نفرشان پس از درمان سرپایی به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، روز 24 دسامبر پس از برخورد یک دستگاه اتوبوس شهری با یک ساختمان و مجروح شدن 13 نفر از شهروندان، از یک مهندس ساختمان خواسته شد تا میزان خسارت وارده بر ساختمان را ارزیابی کند.

در این حادثه ابتدا اتوبوس با خودرویی تصادف کرد و پس منحرف شدن به سمت پیاده‌رو به موسسه‌ی خیریه‌ی سگ‌های راهنما در پِتِربرو، انگلستان، برخورد کرد. این حادثه ساعت 12:30 شب رخ داد و به دنبال آن یک آمبولانس هوایی، دو ماشین آمبولانس، دو گروه آتش‌نشان و 5 ماشین پلیس به محل اعزام شدند.

13 مجروح نتیجه ی تصادف اتوبوس با ساختمان + تصاویر

سرویس خدمات آمبولانس شرق انگلستان اعلام کرد به وضعیت 13 مجروحِ این حادثه رسیدگی شد و 7 نفرشان پس از درمان سرپایی به بیمارستان منتقل شدند که خوشبختانه هیچ‌کدام از آن‌ها شرایط جسمانی‌شان حاد نیست. دو خانم نیز به کمک 5 نفر از نیروهای آتش‌نشانی از درون اتومبیل بیرون آورده شدند.  در ضمن در این حادثه هیچ یک از ساکنین مرکز خیریه آسیب ندیدند.

پس از تصادف تعدادی از مسافران با بینی‌های خونین از اتوبوس پیاده شدند که مردم محلی تا رسیدن نیروهای امداد به آن‌ها چای و قهوه دادند. 

به دلیل احتمال نشت گاز محوطه اطراف حادثه تخلیه و از یک مهندس گاز خواسته شد تا برای بستن لوله‌های اصلی گاز در محل حاضر شود.

13 مجروح نتیجه ی تصادف اتوبوس با ساختمان + تصاویر

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار