ارتش سوریه: مبارزه با تروریسم تا ریشه کن شدن آن ادامه می یابد

ارتش سوریه با انتشار بیانیه ای بر ادامه عملیات مبارزه با تروریسم تا نابودی کامل تروریست ها تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الاخباریه سوریه، در پی عملیات موفق ارتش سوریه ضد سرکردگان گروههای مسلح از جمله زهران علوش، فرماندهی ارتش سوریه بیانیه ای را صادر و بر عزم و اراده خود بر ادامه مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

سخنگوی ارتش سوریه که بیانیه فرماندهی ارتش را می خواند، گفت: پس از عملیات رهگیری و مراقبت و بر اساس اطلاعات دقیق و همکاری شهروندان شریف سوریه، نیروی هوایی ارتش طی عملیاتی بی نظیر، محل تجمع گروههای تروریستی و مقرهای آنان را در غوطه شرقی در حومه دمشق هدف قرار داد.

در این عملیات، زهران علوش تروریست سرکرده گروه مشهور به جیش الاسلام و شمار زیادی از سرکردگان گروههای جیش الاسلام، گردان الرحمان و جنبش اسلامی احرار الشام که مسوول شلیک خمپاره و موشک به سوی شهروندان بی پناه دمشق و حومه آن بودند، به هلاکت رسیدند.

ارتش سوریه این عملیات را در چارچوب ماموریت ملی خود در مبارزه با تروریسم تا ریشه کنی آن و بازگرداندن امنیت و ثبات به سراسر خاک سوریه عنوان و تاکید کرد که به این ماموریت همچنان ادامه می دهد.

فرماندهی ارتش سوریه همچنین از کسانی که سلاح خود را به سوی نظام سوریه نشانه رفته اند خواست سلاحشان را زمین بگذارند و در حمایت از کشور و پاکسازی آن از لوث تروریستها مشارکت کنند.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار