یزد؛

کشف 380 کيلو ترياک و حشيش در يزد

380 کيلو ترياک و حشيش در يزد کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ايرج کاکاوند فرمانده انتظامي استان، گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر در ساعت گذشته، 380 کيلو ترياک و حشيش را از سوداگران مرگ، کشف کردند.

سردار کاکاوند افزود:روز گذشته ماموران ايستگاه بازرسي شهيد مدني، هنگام انجام وظايف ذاتي و کنترل خودروهاي عبوري، يکدستگاه کاميون "بنزتک" را که از کرمان عازم "تهران" بود مورد بازرسي قرار دادند.

کاکاوند، اضافه کرد: ماموران پليس در بازرسي از اين کاميون، 302 کيلو ترياک و 11 کيلو حشيش را به صورت جاساز از داخل محموله کاميون که بار "موز" بود، کشف و يک متهم را نيز دستگير کردند.

سردار کاکاوند، با اشاره به سه عمليات جداگانه توسط ماموران پليس اين استان، گفت: در اين عمليات ها، 67 کيلو موادمخدر شامل 46 کيلو ترياک و 21 کيلو حشيش کشف و چهار تن از سوداگران مرگ نيز دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان يزد در خاتمه ضمن تاکيد بر اولويت پليس استان در برخورد با عاملان ناامني و به خصوص سوداگران مرگ، افزود: همکاري شهروندان با پليس در برخورد با جرايم و شناسايي افراد تبهکار جامعه، نقش مهمي در ارتقاء امنيت و احساس امنيت جامعه، دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.