«بهمن» از فیلمنامه دقیق و کارگردانی زیرکانه برخوردار است

به این فیلم بسیار علاقه‌مند هستم. به دلیل اینکه فیلمنامه بسیار دقیق و منظمی داشت و همچنین از کارگردانی زیرکانه و با هوش ظریفی بهره می‌برد.

مریم شیرازی بازیگر فیلم «بهمن» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد این فیلم گفت: من به این فیلم بسیار علاقه‌مند هستم. به دلیل اینکه فیلمنامه بسیار دقیق و منظمی داشت و همچنین از کارگردانی زیرکانه و با هوش ظریفی بهره می‌برد. همچنین حضور فاطمه معتمدآریا نقطه قوتی برای این فیلم محسوب می‌شود و بازی در کنار معتمد آریا برای من بسیار ارزشمند است. مسلما این فیلم مخاطب را به سینما جذب می‌کند. برای اینکه عوامل این فیلم با جان و دل برای آن‌ مایه گذاشتند و حتما دیده می‌شود.

همچنین شیرازی در مورد حضور بازیگران جوان و تازه نفس در سینمای ایران و شرایط حاکم بر آن گفت: ورود به سینما در همه جای دنیا سخت است و باید برای حضور در هنر هفتم تلاش زیادی کرد. اما این مسئله دلیل نمی‌شود که شور و شوق در جوانان برای رسیدن به هدف‌شان یعنی حضور در سینما کم شود. دوستداران سینما بدانند که در هر کاری اگر در آن سخت‌کوشی و ممارست وجود نداشته باشد، به طور حتم در آن پیروزی حاصل نمی‌شود و نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد.

شیرازی همچنین در مورد کسانی که به ذات اصلی هنر توجه نمی‌کنند و فقط به دنبال معروف شدن و شهرت هستند، گفت: بازیگر حرفه‌ای است که باید در آن شور و علاقه موجود باشد. همچنین فردی که وارد این عرصه می‌شود، باید صبور باشد تا وارد این عرصه شود. اما کسانی که این هدف را دنبال می‌کنند، بدانند به سرعت از جریان سینما خارج می‌شوند. سینما در میان مردم یک جایگاه هنر ویژه‌ دارد و باید به قداست هنر توجه ویژه داشت.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار