معتمد آریا در مراسم اکران خصوصی «بهمن»

مراسم اکران خصوصی «بهمن» شب گذشته با حضور عوامل فیلم در سینما فرهنگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته مراسم اکران خصوصی فیلم «بهمن» به کارگردانی مرتضی فرشباف در سینما فرهنگ با حضور عوامل فیلم و مخاطبان برگزار شد.

در ابتدا بازیگران اصلی فیلم کارگردان و بقیه عوامل روی صحنه آمدند که در میان آن‌ها ابتدا فرشباف گفت: از حضور شما در این مراسم تشکر می‌کنم و از طرفی به خاطر اینکه خانم معتمدآریا مورد تقدیر ویژه آسیا پاسیفیک امسال قرار گرفتند و باعث افتخار ما شدند، نیز خوشحالم. امیدوارم از دیدن فیلم لذت کافی را ببرید.

در ادامه این مراسم، معتمدآریا بازیگر اصلی تیم «بهمن» بیان کرد: بسیار خوشحالم که هنر و تجربه طرفداران زیادی پیدا کرده و به واسطه آن سلیقه فیلم دیدن مخاطبان نیز تغییر پیدا کرده است.

وی در خصوص ویژگی های فیلم «بهمن» اظهار داشت: میانگین سنی همه عوامل این فیلم حدود 30 سال بود. انرژی و شوق این جوانان باعث شد که ما تجربه‌های خود را بیشتر و راحت‌تر در اختیار آن‌ها بگذاریم و اگر عملکرد خوب مرتضی فرشباف و هومن بهمنش نبود، اتفاقات خوبی برای فیلم نمی‌افتاد. امیدوارم با دیدن فیلم لذت کافی را ببرید.

 هومن بهمنش عنوان کرد: از حضور تک تک عزیزان تشکر می‌کنم و امیدوارم فیلم را بپسندید و به طور اختصاصی نیز از آرمان خواننده گروه چهارتار که به این مراسم تشریف آوردند، تشکر می‌کنم و از همین جا اعلام می‌کنم که کارهای این گروه را بسیار دوست دارم.

بعد از پایان صحبت‌های کارگردان و دیگر عوامل، فیلم «بهمن» برای مخاطبان پخش شد.

گفتنی است؛ فیلم «بهمن» آخرین اثر بلند سینمایی مرتضی فرشباف بود که نویسندگی‌‌ آن را خود وی انجام داده و بازیگرانی چون: فاطمه معتمدآریا، احمد حامد، مریم شیرازی، امیر نصیری‌یکتا، شیرین یزدان‌بخش در آن ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم داستانی زنی است به نام «هما» که از مجرب‌ترین پرستاران بیمارستان است. او پیشنهاد شب کاری ده روزه‌ای را می‌پذیرد، هما دچار بی‌خوابی می‌شود و نحوه رویارویی او با کار خود و خانواده چنان می‌شود که در آستانه فروپاشی قرار می‌گیرد.

در مراسم دیشب هنرمندانی چون فاطمه معتمدآریا، محسن امیریوسفی، ترانه علیدوستی، علی احمدزاده، هومن‌ بهمنش، مرتضی فرشباف، مریم شیرازی و ... حضور داشتند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.