اصفهان؛

شهرداری کاشان حائز رتبه برتر کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران شد

مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان در حوزه دیپلماسی شهری حائز رتبه برتر در دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر مرکز ارتباطات وامور بین الملل شهرداری کاشان، با اشاره به انتخاب 25 روابط عمومی برتر کشور با محوریت موضوعات نوینی همچون طراحی نرم افزار جامع مدیریت عملکرد و دیپلماسی شهری، حوزه هایی چون کمپن، مسوولیت اجتماعی، فرهنگ سازی، ارتباطات آنلاین، ارتباطات رسانه ای، مدیریت رویداد، انتشارات و بخش حامیان در این کنفرانس گفت: شهرداری کاشان با توجه به ارائه آثار مستند در این حوزه و طرح این ایده خلاق و مبتکرانه در حوزه دیپلماسی شهری موفق به کسب این رتبه شد.

محمدعلی فرجی، با اشاره به حضور بیش از ۶۰۰ نفر از استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی، در دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران گفت: این کنفرانس یک‌روزه با موضــوع آينــده  پژوهـي روابطعمـومی با تاکيد بر ايران 1404 امروز ششم دی ماه در مرکز همایش های بین المللی المپیک در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: اين کنفرانس با حضور اساتيد و چهره های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکيل ميشود، به بحث و تبادل نظر و نمايش چالشها، موفقيتها و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پيش روی صنعت روابطعمومی میپردازد.

به گفته وی، شــاغلان و مشـــاوران روابطعمـومي اعم از مديران و کارشناسان صنعت تبليغات و بازاريابی، ارتباطگران و روزنامهنگاران، مديران خدمات مشتريان، مديران توسعه کسب و کار در دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران گردهم آمدند تا با يادگيری اسـتراتژیهای مختلف ارتباطس، راهبردهاس جديـدس براس پيـشــبرد فعاليــتهـاس حرفهاس و سازمانس با رويکرد «آينده پژوهي روابطعمومي» و مسووليتپذيرس اجتماعی را آموزش ببینند.

مدیر مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین‌الملل شهرداری کاشان،اظهارداشت: کنفرانس بينالمللي روابطعمومی ايران(ICPR) از سال 1383 توسط موسسه کارگزار روابطعمومی (KPRI) برای شاغلان روابطعمومی ايران طراحی شده است که به آخرين مباحث حوزه صنعت روابطعمومی ميپردازد و همه ساله با همکاری مستقيم دانشگاههای معتبر ارتباطات و روابطعمومی، سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی برگزار میشود.

فرجی در پایان افزود: برنامه يک روزه کنفرانس بينالمللی روابطعمومی ايران با حضور سخنرانان کليدی به شرکتکنندگان اين فرصت را ميدهد تا از يک رويداد الهام بخش و تعاملي به منظور افزايش مهارتهای خود استفاده کنند. 

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.