اصفهان؛

فرهنگسرای مهر کاشان از «راز عروسک» می گوید

نمایش شاد و موزیکال «راز عروسک» به نویسندگی داود فتحعلی بیگی کارگردان نمایش های آیینی و سنتی در کاشان به روی صحنه می رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مدیر فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، گفت: این نمایش به کارگردانی علی شریعت زادهاز سوم تا پانزدهم دی ماه هر شب ساعت 18:30 در این فرهنگسرا به روی صحنه می رود.

امیر سعید نبی با اشاره به اجرای نمایش«راز عروسک» در هفدهمین جشنوارۀ آئینی سنتی کشور و در یازدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مهر کاشان و استقبال فراوان علاقه مندان به هنر نمایش و تئاتر از آن افزود: هنرمندان باسابقه و خلاق کاشانی از جمله وحیدرضا صادقپور، سعید خسروی، محمد حمیدی شاد، رضا کریمی، مرتضی جهانی نژاد، محسن آقا قدیری، رضا دلالت، مرتضی جعفر کاشانی، ملیکا سادت سید جلالی در این نمایش ایفای نقش می کنند.

وی، ژانر طنزگونه، شاد و موزیکال این نمایش ویژه خانواده ها را تاکید کرد و گفت: سعید خسروی، علیرضا عامری، حمیدرضا پالاهنگ و محمد حسن زاده نوازندگان این نمایش شاد هستند.

به گفته وی، نمایش «راز عروسک» نمایشی از یک قصۀ قدیمی بهره برده که چهار نفر تحت عنوان خراط، خیاط، زرگر و قلندر ارادۀ اقلیم قدس را دارند و قبل از ورود به قصه مجبور می شوند شبی را در پشت قلعه به سر ببرند که در طول شب ماجراهایی بین چهار نفر اتفاق می افتد.

نبی در پایان تصریح کرد:این نمایش توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، ادارۀ فرهنگ و ارشاد اسلامی و گروه تئاتر گلبرگ به مدت 13 شب به روی صحنه می رود. 

انتهای پیام/گ


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.