شیراز؛

باید به سمینار پزشک خانواده به عنوان یک نقطه آغاز نگاه کنیم

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آیین اختتامیه نخستین سمینار بین المللی پزشک خانواده، برپایی آن را نقطه آغازی برای آینده برنامه پزشک خانواده دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر "محمدهادی ایمانیه" با بیان اینکه این برنامه به عنوان نخستین سمینار پزشک خانواده، خوب برگزار شد، افزود: لازم است برای تضارب آرا و شناسایی مسیری که در آن قرار داریم، اقداماتی از این قبیل ادامه یابد.
او ادامه داد: باید برای تقویت برنامه پزشک خانواده، آموزش ها را متناسب با نیاز جامعه، هدفمند کنیم.

دکتر "ایمانیه" گرایش به سلامت محور شدن به جای درمان محوری، فعال شدن به جای اقدامات انفعالی و تلاش برای ارایه آموزش های متناسب با اجرای برنامه پزشک خانواده را از آخرین فعالیت های برنامه پزشک خانواده در استان فارس، دانست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ابراز امیدواری کرد به کمک اجرای این برنامه، رابطه میان جامعه پزشکی و نیروهای پیراپزشکی، بیش از پیش تقویت شود.

وی با بیان اینکه در طول دو روز برگزاری این برنامه، کارشناسان و دست اندرکاران آن با دیدگاه های متنوع و تجارب طولانی، با یکدیگر تبادل نظر کردند، گفت: بر اساس مجموع آرای ارایه شده، همه در خصوص اجرای آن توافق نظر دارند و اکنون از مرحله تردید در اجرای برنامه پزشک خانواده، گذر کرده ایم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: سمینار ، پزشک ، خانواده ، آغاز ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.