شیراز؛

تدبير امام خمينی (ره) ، باعث انسجام و وحدت بيشتر مسلمانان شد

فرمانده انتظامی استان فارس تدبیر حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری هفته وحدت را باعث انسجام و وحدت بیشتر مسلمانان جهان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار «احمد علی گودرزی» بیان کرد: مسلمانان در سراسر جهان با افتخار تمام و نشأت گرفته از کلام وحی اقدامات خود را انجام می‌دهند. 
وی با اشاره به اقدامات استکبار جهانی در کشورهای مسلمان، افزود: دشمنان و به ویژه آمریکای جنایتکار ظلم بزرگی بر کشورهای مسلمان تحمیل می‌کنند که البته این اقدامات خنثی خواهد شد. 

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به فرا رسیدن حماسه ۹ دی، گفت: مردم ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند که با بصیرت همه نقشه‌های شوم دشمنان و فتنه گران را نقش بر آب خواهند کرد. 

گودرزی از حماسه نهم دی ماه به عنوان روزی غرور آفرین برای ملت ایران یاد کرد و افزود: راهپیمایی منسجم مردم در آن روز نشان داد که آن‌ها هموراه پشتیبان ولایت فقیه هستند. 

وی در ادامه انتخابات اسفند ماه را مأموریتی سنگین برای نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی‌های منسجم و با تلاش کارکنان سخت کوش انتظامی استان، انتخاباتی پرشور و با امنیتی کامل خواهیم داشت. 

فرمانده انتظامی استان فارس طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را سالم سازی محیط اجتماع دانست و ادامه داد: اجرای اینگونه طرح‌های انتظامی به صورت مستمر در دستور کار پلیس استان است.
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: تدبیر ، امام ، خمینی ، انسجام ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.