شیراز؛

بازداشت خرده فروشان موادمخدر در خرامه

فرمانده انتظامي شهرستان "خرامه" استان فارس از ادامه طرح پاكسازي مناطق آلوده و دستگيري 8 خرده فروش موادمخدر و 14 نفر معتاد در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "خسرو رزمجویی" گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي با همكاري مأموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان و يگان هاي انتظامي طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در سطح شهرستان اجرا شد.

وي افزود: در اجراي اين طرح با انجام کار اطلاعاتي ضمن شناسايي تعدادي منزل و محل توزيع موادمخدر، با هماهنگي مقام قضايي، اکيپي به محل اعزام که تعداد 22 نفر خرده فروش و معتاد موادمخدر شناسايي و دستگير و يك كيلو و 17 گرم ترياك، 6 گرم هروئين و 303 گرم سایر موادمخدر و تعدادي آلات استعمال مواد مخدر، دو عدد ترازوی توزین، دو عدد پایپ استعمال موادمخدر، دو عدد وافور كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "خرامه" اظهار كرد: در اين راستا تعداد 5 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

سرهنگ "رزمجویی" با قدرداني از همکاري مردم با پليس در اجراي طرح هاي مختلف انتظامي، از شهروندان درخواست كرد: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرايم و ناهنجاري اجتماعي در شهرستان، از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي جرم ودستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.