بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی، بیانگر ورود سامانه ای ناپایدار و بارش برف و باران و وزش نسبتاً شدید باد از اوایل فردا تا بعد از ظهر شنبه آینده در سطح استان چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اداره کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر ورود سامانه ای ناپایدار از اواخر وقت امروز سه شنبه 8 دی ماه به منطقه است که موج اول این سامانه از اوایل فردا تا اوایل روز پنج شنبه موجب بارش برف و باران و وزش نسبتاً شدید باد در سطح استان خواهد شد.

شدت بارش ها بعدازظهر روز چهارشنبه و برای نیمه غربی این استان پیش بینی می شود که ورود موج دوم سامانه مذکور از اوایل روز جمعه تا بعد از ظهر روز شنبه بارش برف و باران در بیشتر نقاط استان را در پی دارد.

طی این مدت با توجه به پیش بینی وزش نسبتاً شدید باد، وقوع کولاک برف دور از انتظار نیست.

اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، هوای این استان در 24 ساعت آینده را مه صبحگاهی، در بعدازظهر افزایش ابر و اواخر وقت ابری، در 48 ساعت آينده، نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش برف و باران و در 72 ساعت آينده نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش برف و باران و به تدریج کاهش پدیده پیش بینی کرد.

هم اکنون آسمان شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری، صاف و آفتابی است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: هواشناسی ، بارش ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.