لغو مسابقات قهرمانی کشور دریفت قدم کوچکی برای کمک به بهبود وضعیت نابسامان پایتخت است .

محمود لاهرودی رئیس کمیته آموزش فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، در گفتگو  با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ با بیان این مطلب درباره لغو مسابقات دریفت که قرار بود جمعه یازدهم دی ماه در تهران برگزار شود ، بیان داشت : برای کمک به بهبود وضعیت هوای پایتخت و قدمی برای نفس کشیدن شهرمان ، سومین راند مسابقات قهرمانی کشور فرمولا دریفت لغو شد . 

رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ادامه داد : برای کمک به بهبود آلودگی هوای پایتخت ، فدراسیون  تصمیم گرفت که مسابقات را تعطیل کند . 

وی خاطرنشان کرد : متأسفانه آلودگی هوای پایتخت و سایر شهرهای صنعتی معظل بزرگی است و مسئله بسیار مهمی است که توجه وی‍‍‍ژه ای را می خواهد و کمک تک تک مردم . 

لاهرودی تصریح کرد : هر کدام از ما در هر جایگاهی که هستیم در آلودگی هوا سهم داریم و برای بهبود این معظل باید دست به دست هم دهیم و برای نفس کشیدن زمین هر کاری که از دستمان برمی آید را انجام دهیم .

رئیس کمیته آموزش فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور در پایان گفت : امیدوارم مشکل شهر تهران و دیگر شهرهای صنعتی که دچار این معظل گشته اند هرچه زودتر برطرف شودو آسمان صاف و آبی را هر چه زودتر مشاهده کنیم .

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
برچسب ها: هوای تهران ، دریفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار