31 هزار امضا پای تومار کاخ سفید علیه اردوغان

هزاران آمریکایی، با امضای توماری در پایگاه اینترنتی کاخ سفید، خواستار قرار گرفتن ترکیه در فهرست حامیان تروریسم و خروج آن از ناتو شدند.

31 هزار امضا پای تومار کاخ سفید علیه اردوغانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، هزاران نفر از مردم آمریکا، با امضای توماری در وب سایت کاخ سفید، خواهان قرار گرفتن ترکیه در فهرست حامیان تروریسم شده اند. 

این طومار که تحت عنوان «قرار دادن اردوغان ترکیه در فهرست حامی تروریسم؛ ابطال ائتلاف امریکا با ترکیه» در سایت کاخ سفید آمده است، تاکنون بیش از 31 هزار امضا جمع کرده است.

در این تومار آمده است: «در پی اقدام ترکیه در سرنگونی جت روسی که داعش را هدف قرار می‌داد، تردیدی وجود ندارد رئیس جمهور، رجب طیب اردوغان، از تروریسم در سوریه حمایت می‌کند. داعش از طریق ترکیه نفت صادر می‌کند و تروریست‌های داعش، القاعده و دیگر گروه‌ها از مرز (ترکیه) برای رفت و آمد استفاده می‌کنند.»

در این تومار همچنین آمده است: «ترکیه باید به عنوان یک کشور حامی تروریسم شناخته شود. ائتلاف آمریکا با ترکیه تحت (پیمان) ناتو نیز باید باطل شود.»

این تومار قصد دارد تا تاریخ اول ژانویه 2016 یکصد هزار امضا جمع کند.

در این طومار همچنین آمده است ترکیه از اقدامات تروریستی در دیگر کشورهای جهان از جمله در روسیه، چین، مصر و ... حمایت می‌کند.

ترکیه به همراه عربستان سعودی و قطر از جمله حامیان مالی و تسلیحاتی گروه‌های تروریستی در سوریه هستند که علیه دولت بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، می‌جنگند.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۲ دی ۱۳۹۴
دین مبین اسلام از سپردن حکومت به دست اشخاص مریض مسلمانان را بر حذر میدارد. اقای اردوغان چند سالیست که دچار مرض سرطان هستند.
هیتلر هم مریض بود.
آخرین اخبار