تعامل و مشارکت مردم راز شور و هیجان «103» است

بهمن هاشمی مجری تلویزیون از ویژگی‌های مسابقه تلویزیونی «103» گفت.

بهمن هاشمی مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مسابقه تلویزیونی «103» اظهار داشت: مسابقه «103» یک مسابقه تلویزیونی جذاب و پرهیجان است که اگر مشارکت ارگان‌ها در آن بیشتر شود، جذابیتش دو چندان می‌شود.

تا به حال حدود 65 قسمت از این مسابقه تلویزیونی تولید شده است. چنانچه سازمان صدا و سیما تمایلی به ادامه این مسابقه داشته باشد، «103» ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مردم در این مسابقه تعامل بیشتری دارند، بیان کرد: من تا به حال در مسابقه‌های تلویزیونی متعددی اجرا داشتم که بیشتر آنها مسابقه تلفنی بوده است، اما در «103» شرکت‌کنندگان در برنامه حضور دارند و تعامل و مشارکت مردم در این مسابقه باعث شور و هیجان و جذابیت بیشتری شده است.

هاشمی در مورد محل فیلمبرداری مسابقه «103» عنوان کرد: محل فیلمبرداری این مسابقه تلویزیونی در بوستان گفتگو تهران است که بسیار زیباست و امیدوارم مسئولین شهرداری به این مکان اهمیت ویژه‌ای بدهند و شرایط را برای فصل سرد و بارانی هم مهیا کنند تا بتوان در آن فصول نیز برنامه تلویزیونی ضبط کرد.

وی در پایان مطرح کرد: تا امروز مؤسسات، بانک‌ها و ارگان‌های مختلفی به همراه خانواده در این برنامه حضور داشتند، البته ما چند برنامه را هم با حضور مردم عادی ضبط کردیم. امیدوارم ارگان‌های مختلف برای شرکت در این مسابقه اعلام آمادگی کنند تا جذابیت «103» بیشتر شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.