مهران رجبی مسابقه «مهمان ما باشید» را اجرا می‌کند

سری دوم مسابقه تلویزیونی «مهمان ما باشید» با اجرای مهران رجبی از پنج‌شنبه هفته جاری 14 مرداد روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی؛ معصومه پورحسینی، تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی با اشاره به شروع فصل دوم برنامه «مهمان ما باشید» گفت: فصل اول این برنامه نوروز امسال از شبکه سه سیما پخش شد و قرار است سری دوم این مجموعه از پنجشنبه هفته جاری 14 مرداد روی آنتن این شبکه برود. اجرای فصل دوم برنامه «مهمان ما باشید» را همچنان مهران رجبی به عهده دارد و دو متخصص آشپزی و گردشگری این مسابقه را داوری می‌کنند.
 
وی در خصوص جزئیات این مسابقه تلویزیونی گفت: هر هفته دو خانواده از دو شهر مختلف ایران مهمان یکدیگر می‌شوند و آداب و رسوم، غذاهای سنتی و جاذبه های گردشگری محل زندگی خود را به خانواده میهمان و بینندگان معرفی می‌کنند.
 
تهیه کننده برنامه «مهمان ما باشید» خاطرنشان کرد: در اولین مسابقه که پنجشنبه همین هفته خواهیم دید، خانواده ای از شهر جلفا با یک خانواده یزدی به رقابت می پردازند. در مسابقه عصر جمعه، دور برگشت را مشاهده می‌کنیم که جای مهمان و میزبان عوض شده و این بار در شهر دیگری مهمانی صورت می‌پذیرد. در پایان مسابقه نیز براساس امتیاز داوران و خانواده‌ها، خانواده برگزیده معرفی می‌شود. مخاطبان نیز می‌توانند از طریق پیامک برنامه از خانواده موردنظر خود حمایت کنند.
 
گفتنی است؛ مسابقه تلویزیونی «مهمان ما باشید» به تهیه‌کنندگی معصومه پورحسینی روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته ساعت 17:30 از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار