آذرنگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازیگر برای ایفای نقش باید از جان مایه بگذارد

یکی از درخشان‌ترین اتفاقات جشنواره فجر این است که در آن کار اولی و کار چندمی مطرح نیست.

حمیدرضا آذرنگ بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در آستانه جشنواره فیلم فجر برای تمام آثار سینمایی شرکت‌کننده آرزو دارم که دراین جشنواره موفق شوند و با حال خوب این جشنواره را به پایان برسانند. به حرمت تمام عوامل مقابل دوربین و پشت صحنه امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی افزود: من از حضور در آثاری که با عوامل آن همکاری داشتم، لذت بردم و به عقیده من بازیگر باید برای ایفای نقش خود از جان مایه بگذارد و در بازیگری با جان و دل کار کند. برای من فیلمنامه بسیار مهم است، ضمن اینکه برای حضور در یک اثر نگاهی به مدت سابقه کاری و پیشینه صاحب اثر ندارم، تسلط کارگردان به فیلم و اینکه بتواند بازیگر را متوجه خواسته‌اش کند، مهم است.

آذرنگ در خصوص حضور خود در سی و چهارمین  جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: امسال با سه فیلم «آبجی»، «گیتا» و «عادت نمی‌کنیم» در جشنواره حضور دارم. با فیلم «آبجی» به دلیل فیلمنامه دوست‌داشتنی و شخصیت خانم اشرفی‌زاده که مدتهاست او را می‌شناسم، قرار داد بستم و با اینکه موضوع فیلم کاملا زنانه است، بازی در این فیلم را پذیرفتم.

وی در ادامه بیان کرد: من از ابراهیم ابراهیمیان کارگردان فیلم «عادت نمی‌کنیم» شناختی نداشتم؛ اما وقتی فیلمنامه را خواندم آنقدر مجذوب شدم که با سرعت قرار داد بستم. فکر می‌کنم «عادت نمی‌کنیم» هم از آثاری است که در جشنواره مورد قبول واقع شود. در این فیلم با هدیه تهرانی، محمدرضا فروتن و ساره بیات هم بازی هستم.

آذرنگ در خصوص فیلم «گیتا» ساخته مسعود مددی عنوان کرد: فیلمنامه متفاوت و البته تلخ و دوست‌داشتنی «گیتا» مرا  جذب این اثر کرد، مثل دو کار دیگر از حضور در این اثر و هم بازی شدن با مریلا زارعی و ... لذت بردم.

آذرنگ با اشاره به جوان شدن جشنواره فیلم فجر گفت: جوان شدن جشنواره فیلم فجر اتفاق درخشانی است که باید توسط نسل قبل هدایت، مدیریت و راهنمایی شوند. به نظرم اتفاقات خوبی می‌افتد. یکی از درخشان‌ترین اتفاقات جشنواره این است که بحث کار اولی و کار چندمی در میان نیست و هر اثر درخشانی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این بازیگر در پایان بیان کرد: محمد حیدری را سال‌هاست که می‌شناسم و می‌دانم که چقدر در تصمیم و عملکرد خود کاربلد، مصمم و راسخ است. امیدوارم این جشنواره با این همه استعداد خوب و درخشان با موفقیت برگزار شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.