تسهیل روند تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان

معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از آمادگی تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان توسط اساتید و محققان برجسته‌ی مقیم خارج از کشور خبر داد.

علی وطنی معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: این ستاد آمادگی حمایت از دانشمندان غیر مقیم و اقداماتی در خصوص فعالیت این گونه افراد را دارد. همچنین این ستاد آمادگی تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان توسط اساتید و محققان برجسته‌ی ایرانی مقیم خارج از کشور را نیز دارد. 

وی در ادامه افزود: این ستاد تمهیدات لازم را برای تسریع در روند تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کرده است.

وطنی با اشاره به توسعه همکاری‌های علمی خاطر نشان کرد: توسعه همکاری‌های علمی بسیار ارزشمند است و باید از دانش و تجربه نیز درحوزه علوم و سلول‌های بنیادی بهره‌مند شویم. 

معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان کرد: همچنین دستاوردها و ظرفیت‌های ارزشمندی در کشور وجود دارد که برای همکاری در زمینه‌های علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی آمادگی داریم.

وطنی خاطر نشان کرد: ستاد توسعه سلول‌های بنیادی، دانشمندان ایرانی مقیم خارج از کشور ارتباط تنگاتنگی دارد و دانش و تجربه در اختیار یکدیگر قرار می‌دهند. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار