تاج: عربستان مسیر بدی را در مقابل ایران پیش گرفته است

رئیس سازمان لیگ گفت: این اولین بار نیست که عربستان به چنین اقدامی دست می‌زند و باید گفت مسیر بدی را در مقابل ایران دنبال کرده است.

تاج: عربستان مسیر بدی را در مقابل ایران پیش گرفته استمهدی تاج در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اظهار نظر باشگاه‌های عربستانی مبنی بر حاضر نشدن در بازی با تیم‌های کشورمان اظهار کرد: البته باید بگویم این اولین بار نیست که عربستانی‌ها این اقدام را انجام می‌دهند و باید گفت که این کشور سابقه بسیار بدی در این زمینه دارد و قاطعانه می‌گویم بسیار بد عمل کرده است و راه بدی را پیش گرفته است.

وی در ادامه افزود: عربستانی‌ها در فولادشهر اصفهان مسئله آب را به عنوان یک حربه برای دفاع از خودشان استفاده کرده‌اند و در آزادی تماشاگران ایرانی را متهم به سردادن شعارهای نژادپرستانه کرده‌اند و از آن به نوعی تروریسم ورزشی یاد کرده‌اند، باید بگویم مسیر آنها اشتباه بوده و چندان توفیقی به دست نیاورده‌اند.

تاج افزود: خوشبختانه در اقدامات قبلی عربستانی‌ها، AFC همیشه این رفتار محکوم کرده است و بدون شک در آینده نیز اقدامات کنونی باشگاه های عربستانی را محکوم خواهد کرد.

رئیس سازمان لیگ در خصوص تیم‌های بدهکار گفت: به عمده تیم‌های لیگ برتر و دست پایین‌تر بدهکار هستم نامه‌ای به آنها داده بودیم که بدهی‌شان را پرداخت کنند اما هنوز بدهکار هستند ولی امیدواریم این که تاکنون 20 میلیارد از بدهی باشگاه‌ها کم شده و مسیری بین سازمان لیگ و کمیته انضباطی به وجود آمده که تیم‌های بدهکار کمتر شود.

وی در خصوص قوانین تبلیغات محیطی و دور زمین و تلویزیونی افزود: در این خصوص ما برنامه‌ریزی صورت داده‌ایم و موضوع را در مجلس مطرح کنیم اکنون شرایط فرق کرده است و با تفاهم و تعامل کاری صورت گیرد که تبلیغات‌های دور زمین محیطی و تلویزیونی دیده شود.

تاج یادآور شد: امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم تعامل بیشتری در راستای هر چه بهتر برگزار شدن لیگ باشیم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار