خاکپور: فردا با تمام توان در زمین ظاهر خواهیم شد

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران در نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل سوریه گفت: ما هدفی فراتر از کسب جواز حضور در المپیک داریم .

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران در نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل سوریه گفت: ما هدفی فراتر از کسب جواز حضور در المپیک داریم و برای قهرمانی در آسیا به قطر آمده ایم. 

محمد خاکپور در ادامه اظهار داشت: قطعا تمامی تیم های حاضر در مسابقات با تمام توان و با هدف موفقیت به قطر آمده اند. تیم ما برای حضور در این مسابقات سخت تلاش کرده و تدارک لازم را دیده و قطعا برای شاد کردن مردم ایران تمام تلاش مان را خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما هدفی فراتر از کسب جواز حضور در المپیک داریم و برای قهرمانی در آسیا به قطر آمده ایم. قطعا تمامی بازی های سخت و دشوار است و هر بازی یک فینال است.

خاکپور در خصوص حریفان مرحله گروهی  و بازی مقابل سوریه گفت: قطر به عنوان میزبان مسابقات تیم قدرتمندی است، سوریه تیم سخت کوش و جنگنده ای خواهد بود و تیم چین نیز که لیگ خوب و حرفه ای دارد، قطعا رقیب سرسختی خواهد بود. قطعا بازی سخت و دشواری مقابل سوریه خواهیم داشت. با وجود اینکه سرمربی سوریه ادعا کرد که ظرف بک ماه گذشته شرایط خوبی برای آماده سازی نداشته، مطمنم که در بازی فردا قدرتمند ظاهر خواهند شد.

سرمربی تیم ملی امید ایران تاکید کرد: تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و تمامی بازیکنان در سطح خوبی از آمادگی قرار دارند و فردا با تمام توان در زمین ظاهر خواهند شد تا با یک نتیجه خوب مسابقات را آغاز کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تاج ، afc ، فدراسیون فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار