تاج:

همکاری آکادمی ملی فوتبال و سازمان لیگ باعث رشد فوتبال می شود

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در دوازدهمین نشست مسئولان استانی مدارس فوتبال دقایقی را صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاهها اعلام کرد که باید هر باشگاهی دو تیم پایه داشته باشد تا بتواند دارای مجوز حرفه ای باشد. رئیس صدور مجوز هر کشوری رئیس فدراسیون آن است و در کنار آن هیات بدوی و نظارت وجود دارد که از سوی رئیس فدراسیون فوتبال این امر به سازمان لیگ سپرده شده است تا نظارت کاملی بر عملکرد باشگاهها داشته باشیم.

وی افزود: از مسئولین آکادمی ملی فوتبال کمال تشکر را دارم که در بحث فوتبال پایه فعالیت داشته و رده های پایه را رصد می کنند و با برگزاری فستیوال ها درصدد آن هستند تا آینده فوتبال پایه تامین شود. ما تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید را تربیت می‌کنیم که تیم بزرگسال قوی داشته باشیم. ما توانستیم در تیم ملی جوانگرایی کنیم. امسال توانستیم بازیکنان لیگ برتر را سه سال جوان کنیم که این در نوع خود بی‌نظیر است. این جوانگرایی در لیگ برتر یعنی اینکه بازیکنان نزدیک به 10 کیلومتر بیشتر می‌دوند.

رئیس سازمان لیگ در پایان گفت: آکادمی ملی فوتبال و سازمان لیگ برتر شرایطی را ایجاد می کند تا فوتبال آموزان بتوانند فعالیت های خوبی را انجام دهند و ما نیز از برنامه های آکادمی ملی فوتبال حمایت کامل خواهیم داشت تا در بخش فوتبال پایه موفق باشیم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار