سرمربی تیم هندبال منتخب تهران تاکید کرد: با درخشش تیم ایران در تورنمنت کریسمس کاپ المپیکی شدن دور از دسترس نیست.

صادقی: المپیکی‌شدن هندبال ایران دور از دسترس نیستحمید صادقی به خبرنگار حوزه توپ‌و‌تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اردوی لهستان با توجه به اینکه تیم‌های شرکت کننده خود را برای مسابقات قهرمانی اروپا آماده می‌کنند اردوی بسیار خوبی بوده و فرصتی شد تا بازیکنان تیم ملی کشورمان قبل از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا خود را به خوبی بسنجند.

 صادقی ادامه داد: شناخت مربی نسبت به بازیکنان تیم ملی خیلی بیشتر از قبل شده و حضور بازیکنان جدید نیز باعث این شد که در غیاب لژیونرهای تیم دیگر هندبالیست‌ها نیز خود را محک زده و به اثبات برسانند.

سرمربی تیم هندبال منتخب تهران درباره غیبت لژیونرهای هندبال کشورمان در این دیدارها گفت: در غیاب لژیونرها و نبود آنها در روند بازی مقابل تیم‌های اوکراین، چک و لهستان، دیگر بازیکنان به خوبی عمل کرده و سرنوشت‌ساز بود و از این پس بیشتر می‌توانیم به آنها امیدوار باشیم.

وی در خصوص حضور تیم ملی هندبال در انتخابی بین قاره‌ای المپیک تصریح کرد: کار بسیار سختی در پیش داریم اما روند روبه رشد و جلو شاگردان عرفان در مسابقات کریسمس کاپ شاهد انگیزه و رشد خوب بازیکنان در مقابل تیم‌های اروپایی بودیم با توجه به این نکته المپیکی شدن هم دور از دسترس نخواهد بود اگر به همین روال پیش رویم قطعا روز به روز موفق‌تر خواهیم بود.

وی در خصوص عملکرد تیمی بازیکنان در اردوهای خارجی در پایان اضافه کرد: روحیه تیمی در هندبالیست‌های تیم ملی کشورمان دمیده شده و دیگر شاهد بازی‌های انفرادی در این تورنمنت نبودیم، به عقیده من اگر شاگردان عرفان به همین کار گروهی خود ادامه دهند و در دفاع خوب عمل نمایند به مراتب به موفقیت‌های روز افزون در آینده‌ای نه چندان دور دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار