اسامی دعوت‌شدگان به تیم ملی هند‌بال جوانان

سرپرست تیم ملی هند‌بال جوانان از دعوت 19 بازیکن به اردوی این تیم برای حضور در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی جوانان خبر داد.

اسامی دعوت‌شدگان به تیم ملی هند‌بال جوانانسیف‌اله حیدر‌پور به خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: چهارمین اردوی تیم ملی جوانان هندبال کشورمان به منظور آماده‌سازی برای حضور در مسابقات آسیایی 2016 و انتخابی جام‌جهانی در اردن، به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

حیدر‌پور ادامه داد: از زمانی که تیم ملی جوانان به نام تیم نیروی زمینی به کار خود ادامه می‌دهد، 8 بازی خوب انجام شده و اردو‌های مداوم و خوبی برگزار شده و اردو‌ها در شهر‌های مختلف از جمله خوی، تبریز و اصفهان برگزار شده است.

سر‌پرست تیم ملی جوانان هند‌بال اظهار کرد: با‌توجه به این‌که این چهار اردو در شهر‌های سراسر کشور برگزار می‌شود در نظر داریم بعد از اردوی چهارم در اصفهان که از 18 تا 29 دی‌ماه برگزار می‌شود، پنجمین اردو رسمی هند‌بالیست‌های تیم ملی جوانان در کیش برگزار می‌شود.

با‌توجه به وضعیت آب و هوای مناسب جزیره کیش با همکاری فدراسیون و مسئولان هند‌بال جزیره اردوی خوبی در کیش طی روز‌های 30 دی تا 10 بهمن‌ماه در کیش برگزار خواهد شد.

اسامی 19 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان به این شرح است: 

حمید‌رضا تاجیک،‌ امین یوسفی و علی کوهزاد از مازندران، ابوالفضل افضل‌نیا، رضا پاکزاد،‌ محسن گلزاریان، امیر‌رضا رباط از خراسان رضوی.

مینا عبد‌الرشیدی، دانیال الهی، فرهاد عسگری و علی‌رضا مهدی‌زاده از کرمان

ساسان صادقی، علی هرتمنی و وحید مسعودی از اصفهان 

محمد‌امین فرشادی و حامدبهره‌دار از کرمانشاه

آرش نوروزی‌نژاد از تهران

فرزاد امانی از آذربایجان غربی

تیم ملی هند‌بال جوانان کشورمان را کیوان صادقی به عنوان سرمربی تیم و رسول کشانی به عنوان مربی هدایت خواهند کرد. سر‌پرست تیم نیز سیف‌اله صدرپور است.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



برچسب ها: هندبال ، حیدر پور ، کیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار