درصدد تولید علم در حوزه روانشناسی حوادث و سلامت در ترافیک هستیم

تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با دانشگاه علوم کاربردی کشور آلمان ، از طریق پروفسور مارکوس اشتوک مسئول روابط بین الملل این دانشگاه ، به امضا رسید.

حمیدرضا خانکه معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی درباره این تفاهم نامه به خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دانشگاه علمی کاربردی آلمان بیش از هر چیز، در حوزه روانشناسی حوادث و سلامت در ترافیک و حوادث فعالیت می کند و همکاری آن دانشگاه با دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ، در این حوزه خواهد بود. 

وی ضمن اشاره به تبادل دانشجو افزود: تبادل دانشجو ، اجرای پژوهشهای مشترک و انجام بازدیدهای مشترک، از جمله مفاد تفاهم نامه همکاری دو دانشگاه است که مطمئنا به تولید علم در این خصوص که نیاز جامعه ایران است ، کمک خواهد کرد. 

وی به عنوان رییس مرکز تحقیقات سلامت در حوادث و فوریتهای پزشکی همچنین اظهار داشت: با توجه به توان علمی و تجربه ارزشمند پروفسور اشتوک ، قرار شده تا وی شخصا به عنوان هیات علمی  پاره وقت نیز با دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی همکاری کند . 

شایان ذکر است، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با 21 گروه آموزشی تخصصی و هشت مرکز تحقیقات، از جمله مرکز تحقیقات سلامت در حوادث و فوریتهای پزشکی به تعلیم و تربیت بیش از یک هزار و 700 نیروی متخصص در رشته های خاص حوزه های رفاه اجتماعی، سلامت اجتماعی (و تعیین کننده های آن)، سلامت روانی و توانبخشی  می پردازد  و در برخی از این رشته ها به عنوان تنها برگزار کننده دوره های تحصیلات تکمیلی و phd ،  و در بعضی از آنها، نخستین مجری دوره های تحصیلات تکمیلی در کشور و حتی کشورهای منطقه شناخته شده است. 

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در مجموعه دانشگاههای علوم پزشکی کشور قرار دارد و زیر نظر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی فعالیت می کند. 



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

برچسب ها: تصادف ، روانشناسی ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار