کرمان؛

قرار دادن کیسه های شن برای جلوگیری از آب گرفتگی معابر

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به بارندگی‌های اخیر در کرمان، گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای جمع آوری آبهای سطحی ناشی از بارندگی و مقابله با آبگرفتگی معابر اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،اسماعیل جهانشاهی با بیان اینکه در زمان بارندگی، آب باران در بیشتر معابر شهر جمع شده و برای شهروندان مشکل ایجاد می‌کند، افزود: آبگرفتگی معابر در زمان بارندگی در شهر کرمان معضلی است که همه ساله با آن مواجه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه چنانچه حجم آبگرفتگی در اثر باران کم باشد، آب‌های سطحی تنها بوسیله تانکرهای موجود در سازمان مدیریت پسماند و با هماهنگی مناطق جمع آوری می شوند، تصریح کرد: اما اگر حجم آب بالا باشد، علاوه بر تانکرهای موجود در سازمان، از تانکرهای بخش خصوصی نیز که در اجاره شهرداری هستند، استفاده می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: چنانچه میزان آبگرفتگی ناشی از بارندگی بسیار زیاد باشد، با هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری و استانداری، از سایر نهادهای مستقر در شهر از قبیل سازمان آب و منابع طبیعی نیز مدد گرفته شده و آبها جمع آوری می شوند.

جهانشاهی از احتمال فروکش کردن زمین در اثر بارندگی و واژگون شدن خودروها در چاله های ایجاد شده خبر داد و خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت پسماند حفره های یاد شده را با حجمی از شن که برای این منظور در نظر گرفته شده است پر کرده و از ورود آب به اماکن مسکونی و تجاری جلوگیری می کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: کیسه ، شن ، آبگرفتگی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.