کرمانشاه،

خود را در معرض انتقادات مردم قرار دهیم

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: ایجاد امنیت مطلوب درجامعه حق شهروند ایرانی است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از کرمانشاه؛دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: ایجاد امنیت مطلوب درجامعه حق شهروند ایرانی است.

مجتبی ملکی در جلسه‌ای که با حضور ضابطین دستگاه قضایی در دادسرای کرمانشاه برگزار شد، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی را به عنوان خط مقدم ایجاد امنیت در جامعه معرفی کرد و گفت: با وجود کمبود امکانات همواره این توقع وجود داشته که امنیت مطلوب در جامعه وجود داشته باشد، چراکه ایجاد امنیت مطلوب در جامعه حق شهروند ایرانی است.

وی افزود: ممکن است نارضایتی‌هایی وجود داشته باشد، اما با توجه به امکانات موجود و تلاش‌های مستمری که از سوی ضابطین در بحث ایجاد امنیت صورت می‌گیرد، زحمات این عزیزان قابل تقدیر است. 

ملکی تصریح کرد: در این حوزه هر تلاشی صورت گیرد در راستای وظایف قانونی و انجام مسئولیتی است که ایجاد شده است.

دادستان عمومی کرمانشاه تاکید کرد: باید همواره خود را در معرض انتقادات مردم حتی انتقاد با زبان تند قرار دهیم و در این رهگذر بکوشیم ایراد کار را برطرف سازیم.

این مقام قضایی استان کرمانشاه اذعان داشت: هر چند آمارها نشان از کاهش جرم اجنماعی سرقت است اما با زهم مطلوب جامعه ما نیست و باید به صورت جدی و واقعی مراقبت‌های لازم تا کشف عوامل اصلی انجام دهیم. 

وی یادآوری کرد: منازعات خیابانی از دیگر معضلات جامعه است، که باید برخورد جدی با منازعه کنندگان در خیابان‌ها را در دستور کار قرار دهیم تا این مشکل از بستر جامعه پاک شود.

انتهای پیام/پ


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.