حکیمی پور: شورا را به حاشیه نبریم

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شان شورا باید رعایت شود و نباید شورا را به حاشیه ببریم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد حکیمی پور عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به صحبت های دیروز علیرضا دبیر در جمع خبرنگاران مبنی بر حسابری های شهرداری اظهار داشت: شورا را به حاشیه نبریم چرا که یک مصاحبه کوچک تبدیل به یک معضل بزرگ می شود.

وی افزود: شان شورا باید حفظ شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه این مراسم با بیان اینکه مسائل شخصی نباید در شورا مطرح شود، گفت: ما از امکانات شورا برای مصاحبه استفاده می کنیم اما موضوع شورا تکی نیست بلکه جمعی است.

وی افزود: ما این همه دشمن داریم دیگر بیش از این برای خود دشمن تراشی نکنیم چراکه پریدن در تنور چالش ایجاد می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اظهار نظر دبیر درباره قرارگرفتن همه اطلاعات حسابرسی‌ها روی سایت شورا گفت: موضوع افشای روش استهلاک دارایی‌های نامشروط یکی از موضوعات تخصصی در حسابرسی‌ها است اما انتشار  و طرح آن در سایت شورا برای بسیاری از مردم ممکن است شائبه ایجاد کند بنابراین این مسائل موضوعاتی نیست که بتوان آن را روی سایت قرار داد.

*حسابرسی را چماق نکنیم و هر روز آن را بر سر مدیران نکوبیم

پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قالیباف سرمایه ملی این کشور است، اظهار داشت: اگر باور داریم در حسابرسی های شهرداری تخلف انجام شده باید مسیر قانونی را طی کنیم و آن را به مراجع ذیربط ارجاع دهیم.

وی افزود: مسئله حسابرسی ها ابزاری شده برای برخی تسویه حساب هایی که زیبنده شورا نیست.

سروری با اشاره به حرف های دبیر در خصوص اینکه 95 درصد کارهای شورا را کمیسیون برنامه و بودجه انجام می دهد، تاکید کرد: یعنی 30 عضو دیگر شورا به اندازه 5 درصد کار انجام می دهند.
ما توقع نداشتیم که آقای دبیر این چنین سخن بگوید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان  اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار