همدان؛

اجرای بیش از 10 میلیارد تومان طرح عمرانی در بخش صالح آباد

فرماندار بهارگفت: در بخش صالح آباد بيش از 10 ميليارد تومان طرح عمراني در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از همدان؛ محسن  مرادی پناه در جمع  مردم  صالح  آباد  شهرستان  بهار گفت: : شهر صالح آباد يکي از شهر هاي با پتانسيل اين شهرستان است وبا وجود 900 کاميون و ماشين سنگين مردم اين شهرنقش زیادی در بخش ترانزیت استان دارند و از نظر امکانات و زير ساختها بايد توجه ويژه اي به اين شهر شود.


فرماندار بهار گفت: فاضلاب شهري شهر صالح آباد نيز با اعتباري بيش از 1 ميليارد تومان در حال اجرا است که تا دهه فجر به پایان مي رسد.

مرادي پناه خاطر نشان کرد: همه بايد دست به دست هم دهيم تا بخش صالح آباد را به توسعه برسانيم و در اين راه مشارکت خيرين را نيز مي طلبد چرا که اعتبارات دولتي جوابگوي نیاز شهرستان برای تکمیل طرح ها نیست.

فرماندار بهار با اشاره بر حضور حماسي و مشارکت حداکثري مردم در انتخابات گفت: مهمترين مساله در اين برهه زمان است زيرا حضور مردم در پاي صندوق اخذ راي، براي حفظ تماميت ارضي کشور و بازخورد در محافل بين المللي بسيار مهم است.

 محسن مرادي پناه اضافه کرد: مجريان انتخابات بايد به عنوان امانت دار و بي طرفانه و فارغ از گرايش هاي سياسي، نسبت اجراي قانونمند انتخابات اهتمام ورزند.

انتهای پیام/پ




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.