کرمان؛

ایجاد بازارچه محلی الغدیر 2 در کرمان

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری کرمان از آغاز به کار بازارچه محلی الغدیر2 به زودی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مهندس علی کردی با اشاره به احداث 20 غرفه در 600 متر مربع زیربنا در الغدیر دو ، افزود: این بازارچه با برآورد هزینه 330 میلیون تومان و در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع احداث شده است.

وی با بیان این که وجود این بازارچه چند منظوره برای ساکنان منطقه الغدیر 2 ضروری بود ،افزود: با راه اندازی این بازارچه، دسترسی آسان و ارزان شهروندان این منطقه به میوه و تره بار، مواد لبنی و پروتئینی صورت می گیرد.

مهندس کردی ضمن تشکر از همکاری شهرداری منطقه دو در اجرای عملیات احداث بازارچه محلی الغدیر، تصریح کرد: این بازارچه طی اعلام فراخوانی به بخش خصوصی واگذار شده و تا نوروز جهت ارائه خدمت به شهروندان آماده می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری کرمان همچنین به پیشرفت 70 درصدی بازارچه ابوذر شمالی اشاره کرد و گفت: این بازارچه نیز با 22 غرفه و در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع با 400 متر زیربنا احداث می‌شود.

وی با بیان این که نیاز شهروندان مناطق چهارگانه به بازارچه‌های محلی بررسی شده، خاطرنشان کرد: به شهرداران مناطق اعلام شده با در اختیار گرفتن زمین مناسب و از طریق مزایده و جذب سرمایه گذار، بازارچه‌هایی را برای ارائه محصولات مورد نیاز شهروندان احداث کنند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

برچسب ها: بازارچه ، محلی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.