راز مرگ «تختی»/ ماشین پورشه پانامرا کار دست سوشا داد! /کوچکترین اسیر دنیا کیست و کجاست؟

ماجرای نجات پرنده 50 میلیونی، دریافت پول زور از والدین ،حکمت غیبت امام زمان (عج) ، راز مرگ تختی و ...بخشی از گزیده اخبار وبگردی امروز است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در اینجا گزيده‌ای از اخبار روزانه را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار داده ایم.



پرطرفدارترین کشورهای توریستی در 2016

یکی از بزرگ‌ترین انجمن‌های سفر در انگلستان (ABTA) مقصدهای پربازدید در سال 2016 را پیش‌بینی‌ کرده که نام ایران نیز در این میان به چشم می‌خورد.



تسویه حساب با خدا+عکس

تصویری که مشاهده خواهید کرد برگه آخرین تسویه حساب این شهید مدافع حرم با خدای خویش است که چند ماه پیش از شهادتش خمس مال خود را پرداخت کرد.



دریافت پول زور از والدین!


همزمان با فصل امتحانات،‌ برخی مدارس برای دریافت شهریه یا کمک‌های مالی به روش‌هایی همچون ممانعت از ورود به جلسه امتحان متوسل می‌شوند، رویه‌ای که اعتراض دانش‌آموزان یک مدرسه را نیز به همراه داشت و ...


ماشین پورشه پانامرا کار دست سوشا داد!

براساس تازه ترین اطلاعات از پرونده سوشا مکانی شاکی خصوصی وی صاحب یک خودروی پورشه پانامرا است.



ریش‌سفیدی نکنید، سوشا آزاد نمی‌شود


قاضی بیژن قاسم زاده رئیس دادسرای ورزش دادسرای کارکنان دولت از اهالی فوتبال خواست تا بگذارند پرونده سوشا مکانی مسیر قانونی اش را طی کند.



کوچکترین اسیر دنیا کیست و کجاست؟


یک مسئول فلسطینی اعلام کرد که کوچکترین اسیر در دنیا در زندان رژیم صهیونیستی محبوس است.




ابتلا به سرطان در دوقلوها بالاست


براساس این تحقیق، در میان دوقلوهای غیرهمسان که در یک نفر آنها سرطان تشخیص داده شده بود، خطر ابتلای دیگری به این بیماری ۳۷ درصد بود و این خطر در میان دوقلوهای همسان به ۴۶ درصد می رسید.



۸ دلیل افزایش خطر بارداری در سنین بالا


برخی به دلایل مختلف بارداری خود را به سنین بعد از ۳۰ یا حتی ۳۵ سالگی موکول می‌کنند. بسیاری از پزشکان معتقدند حاملگی در این سنین گاهی با خطراتی مواجه می‌شود که هشت دلیل آن همراه با توصیه‌هایی در این زمینه در ادامه ذکر شده است.



حکمت غیبت امام عصر(عج) فراتر از ذهن آدمیست


ما به همه دلایل چرایی غیبت امام زمان(ع) واقف نیستیم. دلایلی که در روایات گفته شده برخی مرتبط با مردم، برخی مرتبط با شخص امام، برخی با هدف بعثت و برخی فراتر از آن است که ما به آنها دسترسی نداریم.



راز مرگ «تختی» ۴۸ ساله شد


هفدهمین روز از ماه زمستان هرسال، یادآور مرگ اسطوره و جهان پهلوانی است که مدال را فدای جوانمردی کرد تا نامش همیشه در قلب ایرانیان زنده بماند؛ مردی که راز مرگش ۴۸ ساله شده است.


ماجرای نجات پرنده 50 میلیونی + عکس

سرهنگ وحیدی با بیان اینکه این پرنده شکاری تحویل اداره محیط زیست شهرستان شیروان شد، یادآور شد: در این رابطه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.



هزاران لس آنجلسی خانه هایشان را ترک کردند / حالت فوق العاده در کالیفرنیا

رسانه‌های خبری لحظاتی پیش از اعلام حالت فوق العاده در کالیفرنیا به علت نشت گسترده گاز متان خبر داد.



اختراعی که ماشین لباس‌شویی را کنار می‌گذارد! + عکس


در نگاه اول «دُلفی» ظاهری مثل قالب صابون دارد اما درواقع یک وسیله بسیار پیشرفته است که با استفاده از فناوری فراصوتی لباس ها را می شورد.


تعرض به کودک پناهجوی ایرانی در استرالیا


ارزش های انسانی بار دیگر در بازداشتگاه های پناهجویان استرالیا قربانی شد و یک کودک 6 ساله ایرانی مورد آزار جنسی قرار گرفت.



کیسه بانک ها برای مسکن قسطی


به عنوان مثال اگر فردی واحدی را به ارزش 300 میلیون تومان خریداری کند و کارمزدی که بانک از فروش اقساطی این ملک از مشتری دریافت می‌کند 5 درصد باشد، به این معناست که خریدار باید معادل 5 درصد ارزش کل ملک را به بانک بدهد یعنی 15 میلیون تومان.



اعترافات وحشتناک پدر قاتل ۲ فرزند و همسرش


حکم اعدام مردی که در اقدامی وحشتناک همسر و دو فرزند خود را به قتل رسانده بود، از سوی قضات دیوانعالی کشور تأیید شد و این مرد در لیست سیاه اعدام قرار گرفت.



این پنج نشانه پا زنگ خطر بیماری است


پا از ابزارهای تشخیصی شگفت انگیز است که دکتر می‌تواند به طور بالقوه از آن به عنوان سرنخ مشکلات بهداشتی استفاده کنند.


امضا برای آزمایش بمب +عکس


کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در حال امضای دستور انجام آزمایش بمب هیدروژنی.

داعش در فلوجه محاصره شد

نیروهای عراقی بعد از پیشروی در محور جنوبی شهر فلوجه و محور ثرثار توانستند تروریست‌های داعش را در این شهر تحت محاصره خود درآورند.


شرایط دریافت بیمه بیکاری تغییر می‌کند؟

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز گفت: تشخیص و تایید کسانی که واجد دریافت بیمه بیکاری هستند با تامین اجتماعی نیست.




برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۷ دی ۱۳۹۴
الهی بمیرم . یعنی بچه ی به اون کوچیکی الان تو زندانه . اونوقت بچه های سعودی و اسرائیلی و آمریکایی تو ناز و نعمتن . خدا لعنتشون کنه به حق فاطمه زهرا س . انشاالله .
آخرین اخبار