«گیتا» فیلمی برای خانواده‌هاست/ فیلمسازان کهنه‌کار پیش قراولان سینما هستند

«گیتا» فیلمی متفاوت با موضوع خانوادگی است که به ارتباط مادر و فرزند به نوعی دیگر می‌پردازد.

مسعود مروی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به موضوع فیلم «گیتا» گفت: ایده اولیه ساخت این فیلم به دو سال پیش بر می‌گردد که بنده و میترا تیموریان نویسنده این اثر روی آن کار کردیم.

وی با ابراز رضایت از نتیجه کار بیان کرد: جذابیت قصه روی روابط خانوادگی بین مادر و فرزند متمرکز است و پیچیدگی خاصی دارد که آن را با قصه‌های دیگر خانوادگی متمایز می‌کند.

«گیتا» فیلمی برای خانواده‌هاست/ فیلمسازان کهنه‌کار پیش قراولان سینما هستند

مددی با بیان این مطلب گفت: چیزی که در قصه «گیتا» به چشم می‌خورد، اشاره فرهنگی به موضوع است که توجه‌ها را جلب می‌کند. ما هرچه به این موضوع پرداختیم و جلو رفتیم برایمان جذاب بود و پیش بینی‌ می‌کنم تماشاگرپسند باشد و تاثیر فراوان روی مخاطبان و روابط خانوادگی بگذارد؛ چون نوع نگاه متفاوت است.

این کارگردان با اشاره به جوانگرایی مثبت جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: فیلمسازی هیچ محدودیتی ندارد. ضمن اینکه جوان‌ها به مراتب پویا‌تر و خلاق‌تر عمل می‌کنند. من با اینکه فیلم اولی هستم؛‌ اما فیلمساز جوان نیستم ولی از حضور و فعالیت جوان‌ها بسیار استقبال می‌کنم. باید از این اتفاق خرسند باشیم.

«گیتا» فیلمی برای خانواده‌هاست/ فیلمسازان کهنه‌کار پیش قراولان سینما هستند

وی افزود: نمی‌توان مانع حرکت نسل جوان شد. من از پیگیری و خلاقیت فیلمسازان جوان بسیار خوشحالم. فیلمسازان کهنه‌کار هم به عنوان راهنما و پیش قراول فیلمسازی باید حضور داشته باشند، چون ما با آن‌ها سینما را تجربه کردیم و پیش آمدیم و اگر فیلمسازان در فیلمسازی به کندی حرکت می‌کنند، باید ایجاد انگیزه کرد و این امر با رقابت جوانان ممکن می‌شود.

وی در خصوص بحث امنیت شغلی در دنیای سینما اظهار داشت: کسانی که وارد عرصه سینما مخصوصا کارگردانی می‌شوند، همیشه نگران آینده هستند. مگر در طول سال چند بار فیلم می‌سازیم. همه فیلمسازان دوست دارند کارشان دیده شود و برای فیلم خودم و فیلم‌های دیگر در جشنواره آرزو دارم که فیلم‌هایشان دیده شود؛ چون این موضوع  از جایزه گرفتن مهم‌تر است.





برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار