داریوش غذبانی: «خماری» بیان شیرین یک معضل تلخ جامعه است

«خماری» بیش از هرچیز به تأثیر اعتیاد به عنوان یک معضل در جامعه می‌پردازد.

داریوش غذبانی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به موضوع «خماری» گفت: خماری یک درام اجتماعی است که یک معضل رایج در جامعه را مطرح می‌کند.
 
وی افزود: تیم سازنده «خماری» خوب بود و به دلیل عملکرد خوب گروه با وجود حساسیت این موضوع مسئله‌ای پیش نیامد که روند ساخت اثر را مختل کند.

داریوش غذبانی: «خماری» بیان شیرین یک معضل تلخ جامعه است
 
غذبانی در ادامه عنوان کرد: این فیلم بیش از هرچیزی به تاثیر اعتیاد بر زندگی آدم‌ها می‌پردازد. اما چون فضای موضوع اعتیاد تلخ است و ما نمی‌خواهیم مردم تلخی را از فیلم دریافت کنند، این موضوع تلخ را با لحن شیرین روایت می‌کنیم.

وی در خصوص جوان‌گرا شدن جشنواره فیلم فجر گفت: در پروسه هنر و سینما فیلمسازان تا جایی که امکان دارد، می‌روند و بعد در ورطه تکرار می‌افتند. سینما نیازمند تنوع است و چون با سلایق مختلف مواجهیم، باید نیروهای جوان در سینما پرورش پیدا کنند.

داریوش غذبانی: «خماری» بیان شیرین یک معضل تلخ جامعه است

این کارگردان ادامه داد: حضور جوانان پر انرژی و با انگیزه در جشنواره و سینما لازم است. جوان‌ها با افکار و نظرات و ایده‌های مختلف وارد سینما می‌شوند و سینما به این ایده‌ها نیاز دارد.

وی در پایان گفت: امیدوارم جشنواره‌ای با نشاط و خوب داشته باشیم. عده‌ای می‌گویند در جشنواره زد و بند و لابی می‌شود. اما من امیدوارم شایسته‌سالاری در جشنواره حکمفرما باشد. 

گفتنی است؛ مهرداد صدیقیان، لی‌لی فرهاد پور، سوگل خلیق و ... بازیگران فیلم «خماری» هستند.

همچنین، داریوش غذبانی پیش از ساخت «خماری» با ساخت فیلم‌های کوتاه در جشنواره‌های بین‌المللی حضور داشته است.





برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار