همه چیز تمام شد؛

آینده‌سازان به خاطرات پیوستند

مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان میهن اصفهان از انحلال قطعی تیم بسکتبال این باشگاه خبر داد.

آینده‌سازان به خاطرات پیوستنداحمد رضایی در حالی که نمی‌توانست ناراحتی خود را از کنار کشیدن نماینده اصفهان از سوپرلیگ بسکتبال پنهان کند به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پیش از هر چیز از تیم شهرداری گرگان عذرخواهی می‌کنم. امروز قرار بود میزبان شهرداری‌چی‌های گرگان در اصفهان باشیم اما متأسفانه با بدقولی چندباره حامی مالی آینده‌سازان امروز هم نمی‌توانیم بازی کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که به این ترتیب انحلال آینده‌سازان میهن قطعی است؟ توضیح داد: برای نجات نماینده اصفهان چه کار باید می کردم که نکردم؟ همه‌چیز تمام شد و غیر از شرمندگی چیزی برای من نداشت. متأسفانه حامی مالی باشگاه با آبروی بسکتبال اصفهان بازی کرد. لحظه‌های سختی را پشت سر می‌گذارم واقعاً نمی‌دانم چه بگویم با هزار امید و آرزو آینده‌سازان را تأسیس کردیم و برای نام بزرگ اصفهان  جنگیدیم. اما با بدقولی‌های پیاپی حامی مالی همه‌چیز خراب شد.

رضایی درباره تلاش‌هایش برای حفظ نماینده بسکتبال اصفهان اظهار کرد: خدایی که آن بالاست شاهد است من حتی پس‌انداز شخصی خودم را خرج تیم کردم. مبلغ ورودی سوپرلیگ را از جیب خودم دادم. با بیش از 10 مؤسسه، نهاد و ارگانی که می‌توانست مشکلات مالی ما را برطرف کند شخصاً مذاکره کردم اما هیچ کس حاضر نشد به داد آینده‌سازان برسد.

مدیرعامل آینده‌سازان میهن اضافه کرد: باور کنید شرایط به حدی بحرانی است که یک لحظه هم نمی‌توانیم ادامه دهیم، وگرنه در بازی آخر دور دوم سوپرلیگ به میدان می‌رفتیم من با کادر فنی هم صحبت کردم. اما هیچ انگیزه‌ای برای بچه‌های ما باقی نمانده حتی حامی مالی قرار بود سالن ذوب‌آهن اصفهان را هم برای مسابقات و تمرین‌های ما بگیرد اما نه این اتفاق افتاد نه دیگر وعده‌ای که مبنی بر پرداخت بخشی ازمطالبات بازیکنان باشگاه به آنها داده شده بود محقق شد. البته ما با زور با حامی مالی قرارداد نبستیم و خود او از ما خواست کاری برای ورزش انجام دهد. به هرحال قرارداد بازیکنان و مجموعه آینده سازان در هیأت هندبال  استان اصفهان ثبت شده و افرادی که قرارداد بستند می‌توانند از تطریق قانونی پیگیر مطالبات خود باشند. 

وی در پایان گفت: البته هنوز  امیدواریم در دقایق باقی مانده تا آغاز بازی با شهرداری گرگان اتفاقات خوبی بیفتد اما در غیر این‌صورت همه چیز را تمام شده بدانید. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: بسکتبال ، اصفهان ، سوپرلیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار